به گزارش ایرنا، مهدی صادقی عصر روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این متخلفان پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: بر اساس گزارش دوستداران حیات وحش مبنی بر حضور 4 نفر متخلف شکار و صید به همراه یک قبضه اسلحه جنگی در منطقه حفاظت شده کرکس، محیط بانان به محل اعزام و پس از شناسایی محل موفق شدند با همکاری پرسنل نیروی انتظامی شهرستان، متخلفان را دستگیر کنند.
صادقی گفت: پس از بازرسی از خودرو متخلفان شکار و صید یک قبضه اسلحه جنگی سمینوف و یک عدد خشاب به همراه 8 تیر فشنگ جنگی در داخل آن و ادوات شکار شامل دو عدد دوربین دو چشمی و یک عدد چاقو کشف و ضبط شد.
منطقه حفاظت شده کرکس نطنز با 114 هزار هکتار وسعت یکی از زیباترین و بکرترین منطقه های حیات وحش استان اصفهان است که از گونه های جانوری مختلفی برخوردار است.
انواع جانوران وحشی اعم از خزندگان، پرندگان و پستاندارانی نظیر کل و بز، قوچ و میش وحشی، آهو، گراز (خوک وحشی )، گرگ، شغال، روباه، کفتار، گربه وحشی، پلنگ، تشی و پایکا در منطقه حفاظت شده کرکس وجود دارد.
طبق قوانین مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجار حمل و نگهداری اسلحه غیر مجاز و جنگی جرم محسوب شده و مستوجب مجازات است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.