به گزارش ایرنا، شاهرخ شهنازی عصر شنبه در مراسم معارفه امیر قلعه نویی بعنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: نام باشگاه ذوب آهن اصفهان با فرهنگ عجین است و ما بدنبال اشاعه فرهنگ بزرگ اسلامی در ورزش هستیم.
وی افزود: قهرمانی، شیرین اما زودگذر است و آنچه در اذهان باقی می ماند منش پهلوانی و ورزش آمیخته با اخلاق است.
رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن افزود: بسیاری از رفتارها، کنش ها و واکنش های خوب فرهنگی در باشگاه ذوب آهن حاصل مکتبی است که پیشکسوتان و بزرگان ورزش اصفهان در این باشگاه پی ریزی کرده اند.
رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان از قلعه نویی بعنوان یکی از مربیان پرافتخار و اخلاقمِدار فوتبال کشور نام برد و افزود: امیدواریم بتوانیم با هدایت این مربی بزرگ، در مسیر مکتب ذوب آهن و قهرمانی گام برداریم.
وی افزود: در جریان مذاکره با قلعه نویی برای قبول مسئولیت تیم فوتبال این باشگاه، وی عنوان کرد دوست دارد در جایی فعالیت کند که کارهای بزرگی رقم بخورد و ما معتقدیم کارهای بزرگ بدست انسان های بزرگ رقم می خورد.
شهنازی اضافه کرد: خوشحالیم که سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را بدست مربی با اخلاقی سپرده ایم که بسیاری از بازیکنان ملی، شاگران وی بوده اند و همواره به رشد و اعتلای جوانان توجه داشته است.
وی با اشاره به اینکه محکوم شدن به قهرمانی برای ورزشکاران و تیم ها، استرس زاست، گفت: ما نباید به قلعه ‌نویی و تیم فوتبال ذوب آهن استرس وارد کنیم و باید اجازه دهیم تیم ذوب آهن در مسیر قهرمانی با آرامش برنامه های خود را عملیاتی کند.
رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن از تلاش های یحیی گل محمدی که در دور رفت فصل گذشته لیگ برتر و نیز از مجتبی حسینی که از نیم فصل دوم، هدایت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده داشتند، تقدیر کرد.
مراسم معارفه امیر قلعه نویی بعنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر شنبه با حضور مدیرعامل شرکت ذوب آهن، شاهرخ شهنازی رئیس هیات مدیره این باشگاه و جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خانه وزنه برداری اصفهان برگزار شد.
امیر قلعه نویی 20 خرداد امسال با نظر مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، به مدت یک فصل بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه در فصل هفدهم لیگ برتر برگزیده شد.
قلعه نویی در فصل گذشته بعنوان سرمربی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را بر عهده داشت.
ذوب آهن در فصل گذشته با هدایت مجتبی حسینی با کسب 46 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.
2093 /6027 ** خبرنگار: اصغر دواتگر * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.