به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی، عصر روز شنبه در مراسمی که باشگاه ذوب آهن اصفهان برای معرفی او بعنوان سرمربی جدید این تیم برگزار کرده بود، افزود: همه می دانند که من از باخت بدم می آید و برای ارائه فوتبال زیبا همراه با اخلاق، تلاش خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: کسی که قول قهرمانی می‌دهد کلاهبردار است، ما مامور به تکلیفیم، در نهایت سرنوشت در دست ‌خداست، اما آینده را روشن می بینم.
قلعه نویی افزود: همیشه گفته ام که با بی پولی می شود کار کرد، اما با افکار کوچک نمی شود.
وی گفت: من برای حضور در تیم ذوب آهن، شرایط کار را سنجیدم و برای اثرگذاری به این تیم آمدم.
وی همچنین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چه کسانی از تیم ذوب آهن جدا خواهند شد، گفت: آن افرادی که از تیم ذوب آهن جدا شده ‌اند که هیچ، اما به ما بازیکنانی که مانده ‌اند نیاز داریم و اسامی جدید تیم نیز از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.
قلعه نویی با تمجید از ورزش اصفهان اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن پایه افتخار ایران است و حضور در این مجموعه جای افتخار دارد.
وی یادآور شد: زمانی که سرمربی تیم سپاهان بودم، گفتم 40 درصد افتخارات ورزش کشور متعلق به اصفهان و بخشی زیادی از آن مربوط به ذوب آهن این شهر است.
سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: اگر کارخانه و باشگاه ذوب آهن، پایه و شکل دارد بخاطر رشادت عزیزانی است که در خط تولید و کوره‌ها به نوعی ناخدای این مجموعه هستند، برای من افتخار است که به اینجا آمده‌ام و از آنها تشکر می‌کنم که من را انتخاب کردند.
قلعه نویی با اشاره به اهمیت بکارگیری جوانان گفت: اگر بین یک بازیکن جوان و باتجربه ۱۰ درصد اختلاف وجود داشته باشد، مطمئن باشید فرصت بازی را به بازیکن جوان می‌ دهم.
وی از پیشکسوتان ذوب آهن درخواست کرد تا او را تنها نگذارند و هر نظری دارند برای موفقیت تیم ارائه کنند.
سرمربی فصل قبل تراکتورسازی تبریز گفت: وظیفه خود می‌ دانم از مردم و مسئولان باشگاه تراکتور و آذربایجان تشکر کنم چرا که یک سال و نیم در آنجا زندگی کردم و به من محبت داشتند.
قلعه نویی از یحیی گل‌ محمدی و سید مجتبی حسینی، مربیان قبلی تیم ذوب آهن نیز تشکر کرد.
در این مراسم که در خانه وزنه برداری اصفهان برگزار شد، اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن، شاهرخ شهنازی رئیس هیأت مدیره ذوب آهن، ‌سعید آذری مدیرعامل باشگاه و شماری از بازیکنان این تیم حضور داشتند.
قلعه نویی شنبه هفته گذشته با نظر مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، به مدت یک فصل بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فصل هفدهم لیگ برتر برگزیده شد.
ذوب آهن در فصل گذشته با 46 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.
ت / 6020 /6027 خبرنگار: علیرضا حکیمیان* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.