علی رحمانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برنامه های فصل تابستان ستاد اوقات فراغت شهرستان با تشکیل کارگروه های تخصصی و بهره گیری از نظارت کارشناسی و نیازسنجی از جوانان و نوجوانان انجام می شود.
وی بیان کرد: تنوع، توجه به نیازهای مخاطبان، زمینه سازی برای تعالی باورهای دینی، کاهش آسیب های اجتماعی و زمینه سازی برای فعالیت 9 ماهه در مدارس و دانشگاه ها در راس برنامه های پایگاه های اوقات فراغت شهرستان است.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به نظارت بر عملکرد پایگاه های اوقات فراغت، تصریح کرد: پایگاه های اوقات فراغت باید برنامه های خود را در راستای اهداف برنامه های شهرستان دنبال کنند و از برنامه های بدون هدف جلوگیری می شود.
وی تاکید کرد: زمان سه ماهه تابستان که با تعطیل مدارس روبروست باید برنامه های متنوعی برای دانش آموزان ارائه شود که این فرصت برای تعالی و بالندگی آن ها موثر واقع شود که تقویت مهارت های زندگی، مهارت کار و شغل و تقویت باورهای دینی در راستای تعالی و بالندگی دانش آموزان نیاز است.
رحمانی با اشاره به اینکه هر اداره و نهاد دارای ظرفیت های ویژه و تخصص در حوزه خاص است، خاطرنشان کرد: ظرفیت های اداری برای اجرای طرح اوقات فراغت باید تجمیع شود و در یک برنامه ریزی منسجم در خدمت پایگاه های اوقات فراغت قرار گیرد و هر اداره بر اساس حوزه تخصصی خود خدمات ارائه کند و از ارائه خدمات متفاوت و بدون تخصص خوداری شود.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از 70 هزار نفر جمعیت است که 30 درصد آن جوان هستند و بیش از100 پایگاه اوقات فراغت در فصل تابستان برای خدمات رسانی به جوانان و نوجوانان راه اندازی می شود.
7131ت / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.