به گزارش ایرنا، غلامعلی رجائی روز یکشنبه در مراسم جشن پیروزی ستاد حسن روحانی در نجف آباد گفت: کسانی که تحریم ها را کاغذ پاره توصیف کردند و مشکلات زیادی برای نظام و کشور بوجود آوردند، قصد داشتند با فریب و نیرنگ، دوباره دولت را بدست بگیرند.
وی افزود: آنها در انتخابات 29 اردیبهشت از همه امکانات استفاده کردند و با هزینه هائی سنگین توانستند 16 میلیون رای بیاورند با این حال، مردم با حضور حماسی خود در صحنه و رای بالا به آقای روحانی، جلوی اتفاقات بعدی را گرفتند.
مشاور رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت خاطرنشان کرد: در انتخابات، قالیباف اهل کنار کشیدن نبود و جناح آنها قصد داشت انتخابات را به مرحله دوم بکشد و آقای روحانی را حذف کند اما همت، حماسه، شعور و آگاهی مردم نگذاشت نقشه های آنها به نتیجه برسد.
رجایی اعلام کرد: در دولت گذشته (احمدی نژاد)، افراد متخصص و مبتکر و مبارز از جمله آقای ظریف خانه نشین شده بودند.
وی گفت: دولت آقای روحانی با پشتوانه مردمی و رای بالای 24 میلیونی خود باید با جدیت برای رفع مشکلات جامعه و قول هائی که به مردم داده است عمل کند تا دوره بعدی دولت اصلاحات تشکیل شود.
رجائی با اظهار امیدواری به اینکه دولت بعد از دولت تدبیر و امید، دولت اصلاحات باشد، گفت: دولت نهم و دهم مشکلات زیادی برای کشور بوجود آورد و دولت را با بدهی بسیار سنگین تحویل دولت روحانی داد.
مشاور رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت گفت: دولت آقای روحانی با پشتوانه مردمی و رای 24 میلیونی خود باید به قول های خود کند.
جشن پیروزی آقای روحانی در انتخابات اخیر با حضور جمعی از اصلاح طلبان اصفهان و نجف آباد و جمع کثیر مردم در سالن اجتماعات پدیده فردوس نجف آباد برگزار شد.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/غ.ک/6027/7131/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.