** دادگستری اصفهان با انتشار بیانیه ای، اظهارات بانوی ووشوکار منتشر شده در برخی رسانه ها را کذب اعلام کرد و این اقدام را مصداق نشر اکاذیب دانست.

**رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت: محدوده فعالیت در حوزه صنایع دستی با هدف تولید این محصولات به عنوان تنها یک محصول تزئینی فراتر رفته است و برای بهره مندی از ظرفیت های بالای این صنایع به راه اندازی کارگاه های بزرگ صنایع دستی در این استان نیاز داریم.

**خانواده های چهار شهید دانشجوی مدافع حرم و یک شهید حادثه تروریستی زاهدان در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان تجلیل شدند.

**فریدون اله یاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: صنایع دستی از ظرفیتی بزرگ برای اشتغالزایی برخوردار است و باید با برنامه ریزی از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

**بهرام سبحانی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: صنایع پایین دستی فولاد و بازاربیش از توان فولاد مبارکه به مواد اولیه نیاز دارند، این به معنای کم کاری فولاد مبارکه نیست بلکه حاکی از پویایی بیشتر و رونق صنعت ایران است.

**حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: هنرمندان در زمره اولین دسته از آتش به اختیاران عرصه نبرد فرهنگی به شمار می روند.

**محمد رضا محسنی، قائم مقام شرکت 'پرستیژلند ایران'(مجموعه اصفهان سیتی سنتر) گفت: تماسی دروغین مبنی بر وجود یک شی مشکوک با احتمال بمب گذاری در مجموعه سیتی سنتر ، دلیل تخلیه این مجموعه تجاری بود.

**جشنواره ملی شعر قرآنی کودک و نوجوان با عنوان 'یه قاصدک یه آیه' با هدف بهره گیری از هنر شعر در جذب کودکان و نوجوانان به مفاهیم قرآنی شامگاه شنبه در اصفهان برگزار شد.

** 40 نفر از خوشنویسان اصفهانی در یک روز در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت، یک هزار سوره مبارکه ناس را به روش خوشنویسی با خودکار کتابت کردند.

** فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از برقراری پروازهای مسیر آدنا - اصفهان و برعکس خبر داد.

** مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مشکل یا کمبودی در زمینه تامین داروی خاص بیماران نقص ایمنی اولیه (IVIG) در این استان وجود ندارد.

گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.