به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و حمایت از تولید در فرمانداری افزود: مجموعه اداری شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکل ها، کمبودها و برطرف کردن در خواست های مردم بکار گرفته است.
وی با اشاره به این که هر کاری صورت می گیرد براساس توانمندی تک تک افراد اداری است خاطرنشان کرد: فرمانداری نیز به عنوان یک عضو از مجموعه بزرگ اداری شهرستان تلاش دارد کارها به نحو مطلوب انجام شود.
فرماندار اردستان افزود: همکاری و همیاری بین اداره ها می توانند ضمن برطرف کردن مشکل اداری مردم عملکرد مدیران را افزایش داده و نظر مثبت ارباب رجوع را به همراه داشته باشد.
غیور گفت: مردم شهرستان استحقاق بیشتر از وضعیت موجود را دارند و می طلبد تمام دست اندرکاران بخش اداری در جهت ارتقا سطح خدمات خود فعالیت کنند.
وی با اشاره به بعضی مسائل که در فضای مجازی شهرستان در ارتباط با عملکرد بعضی مدیران مطرح می شود تصریح کرد: جایگاه مدیران از ارزش و قداست خاصی برخوردار است و نباید افراد ناآگاه و گاها مقرض با درج مطالب کذب و بی ارتباط به این جایگاه خدشه وارد کنند.
فرماندار اردستان با تقدیر از اطلاع رسانی صحیح و به موقع اصحاب رسانه شهرستان از مدیران خواست با انجام مصاحبه ها گزارش عملکرد زیر مجموعه خود را جهت اطلاع همشهریان انعکاس دهند .
غیور افزود: زمان، مهمترین قضاوت کننده در ارتباط با عملکرد مسئولان است و مردم آگاه و فهیم خود در خصوص نحوه عملکرد مسئولان قضاوت می کنند.
در این جلسه در ارتباط با تامین آب آشامیدنی معادن ، رفع مشکل برق کارخانه مقواسازی و آب شرب مرغداری روستای قهساره و درخواست اعطای وام یک واحد دامداری در روستای نهوج در دهستان برزاوند تصمیمات لازم اتخاذ شد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431* خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.