مسعود خاندایی روز شنبه در حاشیه برگزاری نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: هم چنین10 واحد نانوایی دیگر نیز به علت انجام تخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.
وی نداشتن پروانه کسب، کم فروشی و گرانفروشی و همچنین کیفیت نداشتن نان را از جمله تخلف های این نانوایی ها برشمرد.
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری کاشان میزان آرد توزیعی یارانه ای در این شهرسنان در هر ماه را یک هزار و 995 تن بیان کرد و افزود: هم چنین افزون بر 600 تن آرد آزاد پز بین نانوایان شهرستان توزیع می شود.
وی با بیان این که حجم بسیاری از شکایت های مردم در خصوص قیمت نان های سنگک و بربری با آرد یارانه ای است، خاطرنشان کرد: طبق این شکایت ها برخی نانوایان با عنوان نان سنگک و بربری بزرگ و پر کنجد، نان را با قیمت بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کنند.
به گفته وی، افزون بر سایر مصوبه ها، قیمت هر قرص نان سنگک پرکنجد به وزن 450 گرم و 25 گرم کنجد 9 هزار ریال و نان بربری پرکنجد به وزن 500 گرم، چانه خمیر و 25 گرم کنجد 7 هزار ریال تصویب و مقرر شد نرخنامه در اسرع وقت تهیه و ابلاغ شود.
وی تاکید کرد: طبخ نان مطابق با کیفیت و کمیت قبلی مندرج در نرخنامه به قوت خود باقی و خارج از ضوابط و پخت نان تحت عنوان های دیگر به عنوان نان بزرگ و پشت و رو کنجد، ممنوع است.
معاون فرماندار کاشان یادآور شد: نانوایان موظف به نصب نرخ نامه مصوب در معرض دید مشتریان هستند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت با شماره 124 اعلام کنند.
360 نانوایی در شهرستان کاشان فعالیت می کنند.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.