درجشن گلریزان کاشان با جمع‌آوری 695 میلیون تومان زمینه آزادسازی 179 نفر از محکومان غیرعمد این شهر فراهم شد.

به گزارش ایلنا، «نیکنام » رئیس زندان کاشان در مراسم جشن گلریزان کاشان، محکومین جرایم غیرعمد ستاد دیه شهرستان کاشان در سال 96 را 179 نفر اعلام کرد و گفت: ازاین تعداد 122 نفر محکومین مالی، چک و سفته ، 41 نفر مهریه و نفقه و 16 نفر محکومین دیه غیرعمد تصادفات و حوادث کارگاهی هستند.

رئیس زندان کاشان در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی زندانیان این شهرستان طی یک سال گذشته، کمک خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد را اقدامی موثر و مفید در جامعه ارزیابی کرد و گفت : کمک خیرین طی سالیان گذشته توانسته چشم های منتظر پشت میله‌های زندان را روشن و آنها را به آغوش گرم خانواده شان بازگرداند.

وی، ضمن تشکر و قدردانی از آیات عظام نمازی، موسوی و اعتمادی نسبت به تشویق خیرین درکمک برای آزادی زندانیان غیرعمد کاشان، از آزادی 7 نفر  از ابتدای سال‌جاری تاکنون بدون اینکه وارد زندان شوند از طریق کمک ستاد دیه این شهرستان خبرداد و گفت : از ابتدای سال‌جاری تاکنون 274 میلیون تومان از طریق خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد کاشان کمک شده است.

گلریزان

درادامه این مراسم علی فرزانه مدیرعامل ستاد دیه شهرستان کاشان ، از آزادی 304 نفر از محکومین غیرعمد با جمع آوری 670 میلیون تومان درجشن گلریزان سال گذشته ، خبرداد و گفت : 21 نفر از این محکومین زن و 283 نفر مرد بوده اند.

فرزانه با اشاره به اینکه 81 نفر از این افراد محکومین دیه ، 171 نفر بدهکار مالی و 52 نفر به خاطر نفقه و مهریه بوده اند، گفت : تعداد 93 نفر از این افراد در بدو ورود به زندان و 211 نفر آزادی زندانی بوده‌اند .

وی، با اشاره به اینکه این تعداد زندانی با مبلغ بیش از 13 میلیارد و 700 میلیون تومان آزاد شدند، گفت : تعهد خیرین 670 میلیون تومان، کمک بلاعوض ستاد دیه کشور 636 میلیون تومان و گذشت شاکیان بیش از 5 میلیاردتومان بوده است.

جشن گلریزان کاشان شب گذشته با حضور خیرین و روسای دادگستری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ، آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل ، آیت الله اعتمادی مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعتمادی (ره) کاشان ، حجت الاسلام علوی امام جمعه نوش آباد ، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس اداره زندان ، معاونین سیاسی اجتماعی ، اداری مالی فرمانداری ویژه و جمعی از مسئولان شهرستان کاشان در مجموعه پذیرایی رویال این شهرستان برگزارشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.