به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و والمسلمین قاسم باقریان در دومین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به عملیات تروریستی اخیر گفت:تروریستها سالهاست در طرح وبرنامه برای انجام اعمال تروریستی در کشور مان هستند که به لطف خدا و هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی بیش از 100 عملیات وطرح انها در کشور خنثی شد.
وی تصریح کرد: حرکت تروریستی آنها به فرمود رهبر شجاع نظام اسلامی در اراده ملت شجاع ایران هیج خللی وارد نخواهد کرد .
وی افزود : ایشان این حادثه را نسبت به حوادث ترویستی سایر کشور ها یک حادثه ترقه بازی اعلام کردند واین یعنی شجاعت رهبر اسلامی که به اقدامی که تروریست با تمام توان در بوق کرنا کرده بودند وبا افتخار از عملیات خود نام می برند را یک حادثه جزئی و یک ترقه بازی اعلام نماید .
وی افزود: سالها بود اینها خواب عملی کردن حوادث تروریستی را به گور برده بودند وبرای همین به دنبال علمی کردن یک از اقدامات خود بودند که اینبار هم با هوشیاری نیروهای امنیتی به اهداف خود نرسیدند ونتوانستند اهداف خود را علمی کنند .
امام جمعه زرین شهر گفت : اما در حادثه عده ای از هموطنان بی گناه ما به شهادت رسیدند که این برای ما مهم ودردناک است وباید مسئولان امر وملت غیور ایران از این حادثه درس بگیرند وهوشیار باشند وخدای ناکرده در زمین دشمن بازی نکنند.
پ/7139 خبرنگار: محسن سلیمیان - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.