به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید علی سجادی ' در خطبه های نماز جمعه نایین در مسجد جامع نایین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی روز چهارشنبه در تهران گفت: یکی از اهداف تروریست ها در حمله به مجلس و حرم مطهر امام راحل ایجاد وحشت در بین مردم بود که این هدف شوم تروریست ها ناکام ماند.
وی افزود: تروریست های فکر می کردند با حرکت مذبوحانه خود می توانند آرامش ایران را بر هم بزنند که این نقشه پلید گروه های تروریستی نقش بر آب شد.
وی با بیان اینکه حرکات مذبوحانه تروریست ها خللی در امنیت ایران وارد نمی کند گفت: حرکت تروریستی در تهران ، حرکت دزدانه و بزدلانه ای بود که در خانه ملت صورت گرفت، حادثه ای که در آن تعدادی از کارکنان خدوم مجلس و مردمی که برای دیدار با نمایندگان حضور داشتند مجروح شده و به شهادت رسیدند.
وی تأکید کرد: این اقدامات به این دلیل صورت گرفته که ملت ایران دماغ آن ها را در عراق و سوریه به خاک مالیدند و اربابان آمریکایی آن ها را در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام گذاشته اند.
امام جمعه نایین همچنین با اشاره به درپیش بودن شب های پرفضیلت قدر گفت: باید از فرصت شب های قدر بهترین استفاده معنوی را داشته باشیم.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به روز اکرام و ذکر آیات و احادیثی در این خصوص، گفت: اکرام و کمک به دیگران جزو آداب انسانی ما است و شرع مقدس هم ما را به آن توصیه می کند؛ موضوع اکرام فقط ایتام نیستند که همه نیازمندان را در بر می گیرد و باید آبرومندانه به نیازمندان کمک کرد.
شهرستان نایین با بیش از39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت7136 / 6022 خبرنگار حسین فرزانیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.