به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال اردستان افزود: خوشبختانه طی دو سال گذشته هیچ یک از کارخانه ها و واحدهای صنعتی در شهرستان تعطیل نشده است و علاوه بر آن تلاش شد واحدهای جدید تولیدی ایجاد شود.
وی با اشاره به احداث سه واحد صنعتی جدید در شهرستان گفت: با راه اندازی این واحدها طی یک سال آینده بخش زیادی از بیکاری در منطقه برطرف می شود.
فرماندار اردستان افزود: برخی قصد دارند یاس و نا امیدی در جامعه تزریق کنند که کاری ناپسند و دور از انصاف است.
غیور ضمن تقدیر از اطلاع رسانی اصحاب رسانه از مسئولان خواست با همکاری خبرنگاران دستاورد اداره ها که دستاورد نظام اسلامی است را به مردم گزارش داده تا به جامعه امید بدهند و از عملکرد خود دفاع کنند.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان با تشکیل کمیته فکر و ارائه ایده های نو از قدرت خلاقیت کارکنان در جهت ایجاد راهکار کارآفرینی استفاده کنند.
فرماندار اردستان گفت: ایجاد اشتغال از مسائلی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهوری است و در تبلیغات انتخاباتی نیز کاندیداهای ریاست جمهوری به آن اشاره داشته اند.
غیور افزود: دولت علی رغم مشکلات و کمبودهای اعتباری، در جهت ایجاد اشتغال قدم بر داشته و تسهیلات لازم را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
وی خاطر نشان کرد: مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال وام اشتغالزایی به 30 نفر از واجدان شرایط در سال جاری پرداخت می شود.
وی گفت: متاسفانه برخی کارفرمایان از کارگران خارجی غیر مجاز استفاده می کنند که علاوه بر حذف اشتغال افراد بومی، پیامدهای دیگر نیز بدنبال دارد که باید مورد بررسی و نظارت جدی تر قرار گیرد.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.