'روزنامه اصفهان' امروز در مطلبی با عنوان 'قطر، مقصد جدید صادرکنندگان اصفهانی' نوشت: آیا تحولات سیاسی منطقه، به سود فعالان اقتصادی تمام می شود؟
این روزنامه می افزاید: در نخستین ساعات پس از وقوع رخدادهای دیپلماتیک کشورهای جنوبی خلیج فارس، جمعی از فعالان اقتصادی اصفهان به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد کردند تا درسریع ترین زمان ممکن شرایط مطلوبی برای صادرات محصولات تولید ایران به قطر فراهم آورد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از استاندار اصفهان نوشت: استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی نتوانست به خوبی عمل کند و از حدود 800 پروژه حدود 28 پروژه واگذار شده که عمدتا در حوزه ورزش و آموزش و پرورش بودو باید امسال این عملکرد جبران شود.
رسول زرگرپور افزود: برنامه اقتصاد مقاومتی شامل سه برنامه دوساله، پنج ساله و افق چشم انداز است که در حال حاضر برنامه 2 ساله در حال اجراست.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وو تجارت استان اصفهان با بیان اینکه در بخش تامین کالای اساسی اقدامات لازم انجام شد نوشت: متخلفانی که اقدام به گران فروشی کنند جریمه شده و در صورت تکرار شدن ممکن است واحد صنفی پلمپ شود.
محمد مجیری در باره نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: واحدهای بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف همگام با یکدیگر در زمینه نظارت بر واحدهای صنفی که اقدام به فروش کالاهای اساسی می کنند فعال هستند.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی به نقل از مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نوشت: در حال حاضر بیماری تب کریمه کنگو در استان اصفهان به طور کامل تحت کنترل و نظارت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.
کیانوش جهانپور در خصوص آخرین وضعیت فراگیری و کنترل این بیماری در اصفهان افزود: بطور کلی از چند هفته اخیر تا کنون ده مورد مشکوک و مبتلا در کل استان اصفهان داشتیم که حال هیچ کدام از بیماران وخیم نبوده و رو به بهبود هستند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ اصفهان نوشت: از اواخر ماه های سال گذشته تا کنون قیمت در بین واحدهای صنفی در بازار رقابتی و آزادسازی شده است.
محمود رنجبر با تاکید بر اینکه با وجود آزادسازی قیمت ها در بازار بستنی فروشی ها و کافی شاپ های اصفهان 100 درصد سقف نرخ ها مشخص شده است افزود: تمام واحدها ملزم به رعایت قیمت های تعیین شده هستند و ارزان تر از سقف مورد تائید می توانند بفروشند،اما بالاتر از آن تخلف است.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان 'فرار کارتی' در شهر نوشت: روزانه 40 درصد از 700 هزار مسافر اتوبوس های واحد اصفهان، کارت نمی زنند.
این روزنامه به نقل از مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان می افزاید: حدود 700 هزار نفر به صورت روزانه از اتوبوس های این شرکت استفاده می کنند که 40 درصد آنها ( معادل 280 هزار نفر) کارت اتوبوس نمی زنند.
محمد علی احمدی با بیان اینکه 50 بازرس بر این روند رسیدگی می کنند افزود: ارائه کارت اتوبوس توسط مسافران نیاز به فرهنگ سازی دارد که رسیدگی به این موضوع در حیطه اختیارات شرکت واحد اتوبوسرانی نیست و نهادهایی همچون صدا و سیما و کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان باید در این زمینه فعالیت کنند که تا کنون نقش کم رنگی داشته اند.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان نوشت: 60 خانه ورزش در سال 95 و 110 خانه ورزش در 4 سال گذشته راه اندازی شده است.
مهدی اسدی افزود: امسال بودجه مناسبی برای روستاها و ورزش های روستاییو بومی محلی پیش بینی شده است اما متاسفانه تعدادی از هیئت های شهرستانها نائب رئیس یا رابط ندارند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نوشت: پایگاههای فوریت های پزشکی شهر اصفهان نیازمند کمک خیران است و هیچ یک از پایگاههای این شهر ساختمان ندارد.
غفور راستین افزود: پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی در اصفهان ساختمان ندارد و کارکنان این پایگاه ها با مشکلاتی روبه رو هستند.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.