به گزارش ایرنا، سید هادی سید افقهی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت 15 خرداد در جمع پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان، گفت: مکتب، امت و امام سه رکن شکل گیری انقلاب اسلامی و همین سه عامل حفظ و بقای نظام خواهد بود.
وی ادامه داد: با نگاهی در اطراف خود می بینیم، داعش درکشورهای منطقه در حال آتش افروزی است و دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در ایران نیز ناامنی ایجاد کند ولی به واسطه سه عامل فوق نتوانسته است به اهداف خود دست یابد.
این تحلیل گر منطقه ادامه داد: امروز با مدیریت ایران اسلامی داعشی که تا مرزهای جمهوری اسلامی ایران پیشروی کرده بود در حال خروج از عراق است و به زودی با آزادی موصل کل عراق از لوث این اشرار پاک خواهد شد.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر در سوریه، یمن و حتی بحرین نیز دشمن نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های دشمن تجزیه کشورهای اسلامی در قالب طرح خاورمیانه است و حتی این برنامه را برای ایران اسلامی نیز دنبال می کنند.
سید افقهی تجزیه کشورهای اسلامی با چهار هدف دنبال می شود، اضافه کرد: از اهداف این تجزیه آن است که کشورهای اسلامی ازرژیم صهیونیستی کوچک تر شوند، استکباربرآب راه های راهبردی جهان دست یابد، منابع آبی و انرژی منطقه غارت شود و با انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی مقابله شود.
وی ایران هراسی را یکی از مهمترین برنامه های دشمن در منطقه عنوان کرد و افزود: استکبار برای مقابله با نظام اسلامی دهها کمیسیون جهانی و منطقه ای در بین کشورهای عربی با محوریت عربستان ایجاد کرد تا ایران را به عنوان حامی تروریسم معرفی کند.
این کارشناس مسائل جهان اسلام افزود: برغم این برنامه ریزی ها امروز کارشناسان جهان معتقدند کشورهای آمریکا، روسیه، چین و ایران چهار کشوری هستند که در عرصه منطقه ای و جهانی نقش آفرینی می کنند.
وی تصریح کرد: در بعد داخلی نیز جنگ نرم و جنگ اقتصادی دو راهبرد اصلی دشمن برای مقابله با نظام اسلامی است.
این کارشناس مسائل منطقه افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود در جنگ نرم تنها 73 شبکه ماهواره ای وهابی راه اندازی کرده است.
گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی با حضور 350 نفر از سراسر استان اصفهان به همت جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
/7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.