محمد رضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قیمت هر کیلو برنج وارداتی برای مصرف کننده مبلغ 28 هزار ریال تعیین شده است.
وی در خصوص توزیع مرغ و گوشت منجمد نیز گفت: برای تنظیم بازار و رفاه حال مردم مرغ منجمد با نرخ هر کیلو 58 هزار ریال و گوشت گوساله منجمد هر کیلو 235 هزار ریال توزیع می شود.
رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت اردستان افزود: به هر میزان که نیاز شهرستان باشد با معرفی و مراجعه به واحد پشتیبانی امور دام استان اصفهان، گوشت و مرغ در اختیار نمایندگان شهرستان قرار داده می شود.
باقری با اشاره به تشکیل گروه بازرسی و نظارت ویژه ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر شش گروه از فروشگاه ها و محل عرضه مواد غذایی و پروتئینی و میوه فروشی های سطح شهرستان بازدید کرده اند و 9 پرونده متخلف تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان در خصوص تامین قند و شکر، روغن و دیگر اقلام پر مصرف گفت: پیش بینی های لازم بعمل آمده است و هیچ گونه کمبودی در شهرستان وجود ندارد.
باقری افزود: زولبیا و بامیه هر کیلو 100هزار ریال، حلیم هر کیلو 80 هزار ریال و آش هر کیلو 60 هزار ریال نیز برای مصرف کنندگان در ماه مبارک رمضان عرضه می شود.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.