**حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) محدود به ایران نیست بلکه امام خمینی بزرگ مردی است که با برپایی انقلاب اسلامی در ایران، در دنیا انقلاب کرد.

** 'پراوات جایراسومبات' گردشگر تایلندی پس از سفر به ایران در 'بانکوک پست' نوشت: فضای باز محدود شده با معماری ایران، میدان امام (ره) در قلب اصفهان یک مکان بسیار خیره کننده است که شما را به معماری پرشکوه ایران در گذشته می برد.

**سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کشف جرایم اقتصادی در این استان طی مدت 2 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 18 درصد افزایش یافته است.

**هانا کلبر، مدیرعامل شرکت بین المللی روابط عمومی گردشگری ( KPRN) آلمان گفت: برند شهری،فرصتی‌ مناسب برای توسعه در صنعت گردشگری اصفهان است که زمینه برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و سفر گردشگران کوله‌پشتی را فراهم می کند.

**میانگین وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان از 24 ساعت گذشته تا روز شنبه در شرایط سالم قرار دارد.

**مهدی اسد پور، فرماندار شهرستان چادگان گفت: آرمان ‌های والای امام خمینی(ره) باید در شهرها و روستاها بخوبی برای مردم و نسل جوان تبیین شود زیرا آشنایی نسل جوان بااین شخصیت بزرگ جهانی، ضروری است.

**محمود ارباب، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیــاری گفت : این طرح 51 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

**علی رحمانی، فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اندیشه ها و توصیه های امام خمینی(ره) راهگشای بسیاری از مشکلات جهانی و تنگناهای داخلی است.
گ/6994 / 2093 *خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.