غلامرضا قائدیها چهارشنبه شب در همایش مدیران روابط عمومی های استان اصفهان افزود: رسانه ها مکمل رسالت روابط عمومی ها و یار آنها برای آگاهی بخشی به جامعه هستند.
وی با بیان اینکه در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم، تصریح کرد: نجات دستگاهها، نهادها و شرکت ها در این انفجار بدون فعالیت روابط عمومی ها مسیر نیست و بدون فعالیت رسانه ها در این عرصه نیز نجات جامعه امکانپذیر نیست.
مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان افزود: در مقطع زمانی، بی مهری و کم توجهی به روابط عمومی ها جایگاه این بخش مهم و تاثیرگذار را تحت تاثیر قرار داد اما مقاومت و ایستادگی روابط عمومی ها اجازه نداد این جایگاه مهم نتزل یابد.
وی افزود: برای تاثیر بیشتر روابط عمومی ها بر جامعه و فراهم نمودن زمینه بیش از پیش فعالیت آنها نیازمند تغییر رویکرد مدیران دستگاهها همچنین هم افزایی و همکاری بیشتر تشکل ها و انجمن های روابط عمومی ها با یکدیگر هستیم.
قائدیها اظهارکرد: برای پیشبرد اهداف روابط عمومی های استان اصفهان نیازمند ایجاد تشکلی واحد متشکل از انجمن ها و تشکل های روابط عمومی ها هستیم
همایش مدیران روابط عمومی دستگاههای دولتی و خصوصی اصفهان با عنوان ' شهر خلاق، مدیران نوگرا و نقش و اهمیت روابط عمومی ' چهارشنبه شب در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.