به گزارش ایرنا، حمیدرضا ترکیان روز چهارشنبه در نشستی خبری به اتمام عملیات راه اندازی سایت همراه اول در روستای آستانه جهت پوشش تلفن همراه در نقاط کور دهستان همبرات با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: نصب و راه اندازی اینترنت روستاهای حسین آباد، رحمت آباد، خیرآباد، شهراب، باقرآباد و ظفرقند هر کدام به تعداد 64 پورت و جمعا با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است.
وی به اتمام عملیات نصب پورت ADSL روستای تلک آباد به تعداد 128 پورت و با صرف اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال اشاره کرد و ادامه داد: عملیات نصب تجهیزات ارتباط فیبرنوری خانگی در اردستان با صرف اعتباری بالغ بر500 میلیون ریال به پایان رسیده است.
رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان راه اندازی 5 سایت جدید تلفن همراه، اجرای دو طرح فیبرنوری و توسعه نقطه ای شبکه مسی شهرهای اردستان و زواره را از برنامه های در دست اقدام اعلام کرد و افزود: جهت اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
ترکیان با اشاره به این که در سال 95 تعداد 30 هزار و 56 پورت ADSL در شهرستان راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر هشت هزار و 820 پورت نصب شده در شهرستان وجود دارد.
وی گفت: تعداد تلفن ثابت شهرستان تا پایان سال 95 بالغ بر 36هزار شماره بود که در سال جاری دو هزار و 62 شماره نیز به آن افزوده شده است.
وی ضریب تلفن همراه در شهرستان را 100 درصد اعلام و افزود: در کل منطقه و جاده های شهرستان آنتن دهی تلفن همراه وجود دارد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.