به گزارش ایرنا، این پروژه ها با هزینه بالغ بر 420 میلیارد ریال انجام گرفته است.
شهردار اصفهان در حاشیه افتتاح رسمی این پروژه ها در جمع خبرنگاران گفت: پارکینگ هوشمند طبقاتی محتشم کاشانی، سومین پارکینگ هوشمندی است که در اصفهان به بهره بردای می رسد.
مهدی جمالی نژاد افزود: با احداث خیابان 11 محرم، خیابان محتشم کاشانی به حسین آباد متصل می شود.
وی گفت: در آینده نزدیک شاهد ایجاد شبکه های شاهراهی بیشتر در منطقه 5 بوده و شهرداری پیگیر ایجاد راه های ارتباطی بین مناطق 5 و 13 با سپاهان شهر از طریق کسب توافق با ارتش و سپاه است.
مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان نیز گفت: منطقه 5 به وسعت 6 هزار هکتار یکی از مناطق بزرگ شهر اصفهان است اما فقط 28 درصد از آن جزو محدوده قانونی منطقه محسوب می شود و مابقی در قلمروی اراضی نظامی قرار دارد.
حمیدرضا فرهنگ افزود: امسال 223 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای منطقه 5 پیش بینی شده که 120 میلیارد تومان آن برای اعتبارات عمرانی اختصاص می یابد.
وی اضافه کرد: سرانه فضای سبز این منطقه 32 مترمتربع است که 21 مترمربع آن در اختیار شهرداری و مابقی شامل اراضی ارتش و دانشگاه اصفهان است که در صورت نهایی شدن توافقات با دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه اصفهان و ارتش، ادامه خیابان توحید در نیمه دوم سالجاری به سمت سپاهان شهر به مرحله اجرا می رسد.
فرهنگ ادامه داد: نقشه نهایی مجموعه 'گل نرگس' در سه ماه گذشته تأیید و از تهران به مسکن و شهرسازی ابلاغ شد و پیش‌بینی می‌شود در دو ماه آینده توافق آن نهایی شود.
وی گفت: با راه‌اندازی این مجموعه در وسعت 68 هکتار، زمینی به مساحت 22 هکتار برای ایجاد فضای سبز و پارک در اختیار شهرداری قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، پارکینگ محتشم کاشانی در زمینی به وسعت یکهزار و 265 مترمربع با زیربنای هشت هزار و 600 متر در 7 طبقه احداث شده است.
این پارکینگ بصورت هوشمند با ظرفیت پارک 260 خودرو، دارای ایستگاه دوچرخه است.
هزینه آزادسازی، اجرا و تجهیز این طرح 15میلیارد و 500 تومان بوده است.
خیابان 11 محرم نیز بمنظور احیای بافت فرسوده و ایجاد دسترسی محلی به خیابان حسین آباد به طول چهار هزار و 300 متر و عرض متغیر 20 متر احداث شده است.
17 میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادسازی و اجرای خیابان 11 محرم هزینه شده است.
مجموعه تجاری و دفتر کار خیابان کشاورزی بمنظور تامین مُعوض پروژه های عمرانی در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع اجرا شده است.
گ/ 7153 / 6027**خبرنگار: هُدا استکی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.