به گزارش ایرنا، 'جعفر عسگری' روز چهارشنبه در نشست خبری ستاد برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام(ره) استان اصفهان، افزود: این افراد از شهرهای کاشان، نظنز، اردستان و آران و بیدگل در این مراسم حضور می یابند.
وی اضافه کرد: به دلیل همزمانی 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان، اعزام ها به گستردگی سالهای قبل نیست و برخی برنامه ها بطور متمرکز در مراکز شهرها برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهارکرد: مراسم ارتحال و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد از ساعت 18 روز یکشنبه هفته آینده با سخنرانی آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.
رئیس ستاد برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) استان اصفهان، خاطرنشان کرد: مراسم دیگری نیز از ساعت 18 روز دوشنبه هفته آینده در سالن همایش صدا و سیمای مرکز اصفهان واقع در پل خواجو برگزار خواهد شد.
مسئول کمیته اعزام ستاد برگزاری مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام(ره ) نیز در این نشست ساعت 14 روز یکشنبه را زمان اعزام به مرقد امام راحل اعلام کرد.
میثم رضوانپور اضافه کرد: این افراد همچنین پس از نماز جماعت و افطار و برگزاری مراسم در مرقد مطهر به شهرهای خود برگردانده می شوند.
همچنین مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در این نشست گفت: 580 دقیقه برنامه رادیویی، پخش تیزر اطلاع رسانی در سطح شهرهای استان و برنامه های سیمای اصفهان از جمله برنامه های مربوط به این رویداد خواهد بود.
سید علی معصومی زاده ادامه داد: پخش 13 مستند، انیمیشن کودکان، و پخش بخش هایی از سخنرانی های مراسم سال های گذشته ارتحال امام(ره) از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

*** فعالیت 1700 کانون فرهنگی مساجد با محوریت سالگرد ارتحال
مسئول کمیته فرهنگی و فضای مجازی این رویداد نیز در این نشست اظهارکرد: یکهزار و 700 کانون فرهنگی هنری مساجد در این ایام فعالیت های مرتبط با رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام 15 خرداد خواهند داشت.
پرویز طاهری خاطرنشان کرد: انجمن های ادبی، فرهنگی و هنری استان اصفهان نیز در این ایام برنامه های ویژه ای همچون برپایی شب شعر خواهند داشت.
مسئول تشکل های دینی و مذهبی ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) نیز با بیان اینکه در 206 بقعه سراسر استان اصفهان مراسم ویژه ای برگزار می شود، گفت: اعزام مبلغان نیز که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است در این چند روز بطور فراگیرتری ادامه می یابد.
حجت الاسلام حسن امیری افزود: همچنین در 250 مرکز قرآنی مراسم سخنرانی و افطاری برپا می شود.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.