روزنامه نصف جهان در مطلبی با عنوان ' خون زنان اصفهانی ' سپید' است با اشاره به موانع یک حضور اجتماعی، نوشت: حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است اما هنوز برخی رفتارها در جامعه وجود دارد که سعی می کند زنان را منزوی تر کرده و برای آنها یک محدوده مشخص تعریف کند.
این روزنامه در ادامه این مطلب به نقل از مدیر کل انتقال خون استان اصفهان می افزاید: با وجود حضور پر رنگ بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، متاسفانه مشارکت آنها در امر اهدای خون بسیار کم و ضعیف است به طوری که زنان تنها 3 درصد جمعیت اهداکنندگان خون در استان را تشکیل می دهند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نوشت: شهروندان از خرید و فروش املاک قولنامه ای خودداری کنند.
جمال الدین صمصام شریعت افزود: خرید و فروش املاک قولنامه ای عادی و متعاقب آن درخواست صدور پروانه ساختمانی از شهرداری تبعاتی در بر دارد.
روزنامه 'نسل فردا' هم در مطلبی به نقل از رئیس انجمن خبرگان کشاورزی اصفهان نوشت: مطابق تصمیم کمیته 15 نفره آب و کشاورزی استان اصفهان ، مقرر شد سد زاینده رود 19 خردادماه بسته شود.
اسفندیار امینی در خصوص جلسه کمیته 15 نفره آب و کشاورزی استان که با حضور فرمانداران و نمایندگان اصناف کشاورزی شرق و غرب اصفهان، جهادکشاورزی و مدیریت به هم پیوسته حوضه آبریز زاینده رود در باره نحوه ادامه توزیع آب کشاورزی حوضه آبریز زاینده رود در محدوده استان اصفهان(تا پایان سال آبی جاری) برگزار شد افزود: در این جلسه آخرین زمان جریان زاینده رود برای کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان اعلام شد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از دبیر سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به آخرین اطلاعات و جزئیات از برگزاری این رویداد سینمایی در اصفهان نوشت: اصفهان تا چهار سال دیگر میزبان است.
علیرضا رضاداد با اشاره به ثابت ماندن محل برگزاری جشنواره در دوره های آتی افزود: طبق تفاهم نامه پنج ساله ای که بین سازمان سینمایی، شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی امضا شده ، قرار است در چهار سال آتی هم جشنواره در اصفهان برگزار شود.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از شهردار اصفهان نوشت: توریسم ورزشی بخشی از برنامه گردشگری اصفهان است.
مهدی جمالی نژاد با اشاره به جذابیت، هیجان و تنوعی که در بسیاری از رشته های ورزشی وجود دارد افزود: بدنبال شناسایی و حمایت از رشته های ورزشی هستیم که جنبه توریسم ورزشی دارند و بخشی از برنامه ترسیم شده در بحث گردشگری اصفهان هستند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان نوشت: اصفهان رتبه نگران کننده ای در ارتباط با سرانه های ورزشی در کشور دارد.
علی قاسمی افزود: اصفهان در ارتباط با سرانه ورزشی متاسفانه در رده های پایانی استانهای کشور قرار دارد و آن چیزی که امروز وزارت ورزش تقسیم بندی کرده ، استان اصفهان بین رتبه 25 تا 27 در بین استانهای کشور قرار دارد.
روزنامه اصفهان امروز هم در مطلبی با تائید ابتلای 2 نفر به تب کنگو در اصفهان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نوشت: آمادگی بیمارستانهای اصفهان برای مقابله با تب کنگو .
این روزنامه در ادامه می افزاید: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان اصفهان برای مواجهه با موارد احتمالی بیماری تب کریمه کنگو آمادگی کامل دارند.
روزنامه اصفهان زیبا هم در مطلبی با عنوان هزینه سفره افطار اصفهانی ها نوشت: از افطاری ساده تا پذیرایی از مهمانها در رستورانها چقدر باید هزینه کرد؟
این روزنامه می افزاید: هزینه یک افطاری ساده و مختصر برای هر خانواده چهار نفره اصفهانی 13 هزار تومان است در صورتیکه اصفهانی ها در سفره افطاری خود اقلامی مانند زولبیا بامیه، آش یا حلیم هم استفاده می کنند بطور میانگین 28 هزار تومان هزینه می کنند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نوشت: 96؛ سال اتمام پروژه های نیمه تمام.
ایرج مظفر افزود: اولین اولویت حوزه عمران در سال 96 حمل و نقل عمومی است که شاخص ترین آنها تکمیل پروژه خط یک قطار شهری و تکمیل خط یک مترو تا ایستگاه صفه تا پایان سال است.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.