** سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از راه اندازی نخستین مرکز مدیریت و کنترل خوردگی تجهیزات گاز این استان در کلانشهر اصفهان خبر داد.

**دکتر علی پارسا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه با بیان اینکه علت مرگ یک جوان مظنون به ابتلا به ویروس تب کریمه کنگو در این شهرستان در دست بررسی است، گفت: اعلام نظر قطعی در این باره پس از وصول نتیجه آزمایش امکانپذیر است.

**امیر هلاکویی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: دو کتاب گویا تحت عنوان 'چلچراغ شیراز' و 'مهارت‌های زندگی در سیره رضوی' از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهر اصفهان تولید شد.

** دکتر حسین محجوبی رئیس بیمارستان امین اصفهان گفت: هم اکنون تعداد تخت های این بیمارستان 170 تخت است که براساس مصوبه هیات مدیره و تصمیم مسئولان استان، این تعداد تخت باید به 650 تخت افزایش یابد.

** 17 تُن ماهی قزل آلا به ارزش 85 هزار دلار برای اولین بار از اصفهان به مقصد کشور امارات متحده عربی صادر شد.

** نمایش عروس از اصفهان به بخش خیابانی و محیطی بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر راه یافت.

** سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که با جعل سند، قصد فروش ملکی خالی از سکنه به ارزش 110 میلیارد ریال را داشتند، توسط کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان خبر داد.

** علیرضا یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افتتاح و بهره برداری مرکز جدید اورژانس بیمارستان امین این شهر در روز عید سعید فطر خبر داد.

**شهریار انصاری مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام هشت تیم امداد و نجات این جمعیت برای جستجوی جوان مفقود شده در منطقه کوهستانی دنا در ارتفاعات 'قاش مستان' خبر داد.

**قدرت الله ایزدی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سینما می تواند کمک آموزشی خوبی برای مدارس باشد و از آن بهترین بهره را برد.

** شرایط جوی به نسبت پایدار و آسمانی صاف تا قسمتی ابری تا پایان هفته برای این استان پیش بینی می شود.
گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirn
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.