به  گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ،محمدجوادشعرباف با بیان اینکه درصد اندکی از بخش های نازک کاری سازه ایستگاه مترو میدان آزادی باقی مانده است، اظهار کرد: پیشرفت این ایستگاه ۹۷ درصد و سازه آن با کیفیت اجرایی شده است و تاپایان خردادماه به بهره برداری می رسد.

وی توجه به کیفیت سازه ها را با اهمیت دانست و افزود: اولویت ما در ساخت ایستگاه ها و تکمیل نازک کاری آنها، انجام کار با بالاترین کیفیت است و قرار نیست به هرقیمتی انجام شود.

مشاورعالی شهردار اصفهان درباره زمان نصب پله های برقی ایستگاه آزادی اضافه کرد: در روزهای آینده پله برقی های این ایستگاه نیز نصب خواهد شد.

شعرباف ادامه داد: هم اکنون ۱۱ کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ هر روز در حال بهره برداری و استفاده شهروندان است.

وی اضافه کرد: فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان که اکنون فعال است از ایستگاه قدس آغاز می شود و با عبور از ایستگاه های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا به تختی می رسد.

شعرباف در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی فاز اول خط دوم قطار شهری اصفهان از میدان زینبیه تا میدان امام علی(ع) آغاز شده است، گفت: به زودی مراحل انتخاب پیمانکار فاز دوم خط ۲ قطار شهری اصفهان از میدان امام علی(ع) تا ایستگاه مدرس در غرب بزرگراه خرازی انجام می شود، خط ۲ قطارشهری اصفهان تا ۴ سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طراحی خط ۳ قطار شهری اصفهان از میدان آزادی به سمت غرب تا ایستگاه پل اندیشه انجام شده و مراحل انتخاب پیمانکار و مقدمات اجرایی آن در حال انجام است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660834
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.