به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه روز گذشته خود همچنین علیرضا نصر اصفهانی دیگر عضو اصلاح طلب شورای چهارم شهر را بصورت موقت به عنوان نایب رئیس و فریده روشن را به عنوان منشی جلسات برگزیدند.
نایب رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در این باره به ایرنا گفت: شورای پنجم شهر اصفهان از مرداد کار خود را آغاز می کند اما تا این زمان بصورت مستمر جلساتی را برگزار خواهد کرد.
علیرضا نصر اصفهانی اضافه کرد: به همین دلیل برای اداره جلسات نیاز بود تا هیات رئیسه موقتی انتخاب شود که اعضای این هیات روز گذشته در جلسه منتخبان شورای شهر برگزیده شدند.
وی افزود: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تدوین منشور این شورا، بررسی برنامه های اصفهان 1400، تدوین آیین نامه شورا و بررسی بودجه سال 96 شهرداری و مناطق 15 گانه در دستور کار دارند.
نایب رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان درباره برگزاری نشست های مشترک با مسئولان شهرداری این کلانشهر نیز گفت: در جریان بررسی موارد یاد شده در صورت نیاز مسئولان شهرداری در حوزه های مختلف به نشست مشترک با اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان دعوت خواهند شد.
نصر اصفهانی درباره انتخاب شهردار از سوی شورای شهر اسلامی در دوره جدید نیز گفت: در اینخصوص نظرات هریک از اعضای شورا دریافت و پس از بررسی و جمع بندی در قالب شروط شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: افرادی که حائز شرایط مورد نظر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشند می توانند برنامه های خود را جهت بررسی به این شورا اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، مردم اصفهان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، به 'فهرست امید' رای دادند و تمام افراد این فهرست شامل علیرضا نصر اصفهانی، فتح الله معین نجف آبادی، شیرین طغیانی خوراسگانی، عباسعلی جوادی، کورش خسروی دارانی، اصغر بُرشان، فریده روشن، پورمحمد شریعتی نیا، امیراحمد زندآور، کورش محمدی، مهدی مزروعی سبدانی، نصیر ملت و مهدی مقدری را برای عضویت در شورای این کلانشهر برگزیدند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس روز جمعه 29 اردیبهشت سالجاری برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.