**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به استناد روایاتی از خیران بعنوان سفیران و کارگزاران خدا در زمین نامبرد و گفت: خیران عزیز باید خداوند را شاکر باشند که این توفیق کارگزاری شامل حالشان شده و تلاش کنند که قدمی را جز برای رضای الهی برندارند.

** رسول زرگرپور، استاندار اصفهان گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان هیچ صندوق و یا حتی یک رای صحیح ماخوذه ابطال نشد.

** دکتر شهرام موحدی، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: هفت هزار لیتر سم برای پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو بین دامداری ها و اماکن دامی استان اصفهان توزیع شد.

**مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به عضویت انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری (IASP) در آمد.

** اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافت.

**بیست و هشتمین رویداد 'ایده شو' (ایده پردازی فناورانه) با موضوع بهینه‌ سازی مصرف در علوم فنی و مهندسی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

**علی قاسمی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان از تشکیل 2 هزار تیم ورزشی در سطح محلات این کلانشهر تا پایان امسال خبر داد.

** با برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان هفت عضو رسمی این شورا انتخاب شدند.

**معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای طرح ملی همای رحمت، برگزاری مراسم باران مهربانی و برپایی سفره افظاری در ایام ماه مبارک رمضان در استان اصفهان خبر داد.

** در رتبه بندی لایدن در سال 2017 میلادی 18 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در جمع 902 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند که از میان آنها سه دانشگاه از استان اصفهان هستند.

گ/6994 / 2093 *خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.