به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان، ویژه برنامه 'یک شهر ضیافت' با همکاری دستگاههای مختلف از جمله دادگستری کل استان، دادستانی، اداره کل زندان ها و با همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان تهیه و بصورت زنده از شبکه اصفهان پخش می شود.
این برنامه تلویزیونی به منظور جمع آوری کمک های مردمی و خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند بر روی آنتن می رود.
ارتباط مردم با این برنامه از طریق تلفن، سامانه پیامکی و سایت برنامه انجام می شود و در برنامه امسال حضور هنرمندان تاتر و سینما و بحث کارشناسی تحقیقی و نیز حضور چهره های شاخص و محبوب کشور به تنوع برنامه کمک خواهد کرد.
برنامه 'یک شهر ضیافت'، به تعداد 30 قسمت و هر قسمت به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی سید فرهاد عریضی، کارگردانی رضا صالحی، نویسندگی محمد باقر انصاری و اجرای مجریان اصفهان در سیمای مرکز اصفهان بصورت زنده تولید و در ایام ماه رمضان، دقایقی قبل از افطار از شبکه اصفهان پخش می شود.
برنامه 'ماه ملاقات خدا' ویژه سحر با موضوعات سحرگاهی به تعداد 30 برنامه و هر برنامه به مدت 75 دقیقه به تهیه کنندگی حسین حقیقت و برنامه جزء خوانی قرآن نیز بصورت زنده صبح ها از امامزاده هلال بن علی در شهرستان آران و بیدگل و بعد از ظهر ها از صحن امامزاده نرمی دولت آباد اصفهان به تعداد 30 برنامه و هر برنامه به مدت 60 دقیقه به تهیه کنندگی رسول زارعی از شبکه اصفهان پخش می شود.
همچنین پخش مراسم جزء خوانی قرآن بعد از خبر 24 به مدت 60 دقیقه از روستای مشهد اردهال، جزء خوانی نوجوانان در امامزاده آقاعلی عباس روزانه به مدت 20 دقیقه و انعکاس مراسم های ویژه ماه رمضان در سطح شهر هر شب به مدت 20 دقیقه از دیگر برنامه های شبکه صدا و سیمای اصفهان می باشد.
همچنین برنامه پزشکی سیب نیز به شکل ویژه روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه به مسائل و مشکلات روزه داران می پردازد.
درحوزه صدا نیز علاوه بر پخش هر روز ترتیل قرآن و دعای افتتاح هرشب ساعت 21:35 ، ویژه برنامه هایی با عنوان های دعوتنامه ویژه افطار و دربارگاه ملکوت ویژه سحر بصورت زنده تهیه و پخش می شود.
بر این اساس ویژه برنامه دعوتنامه با ساختار ترکیبی نمایشی در 31 برنامه با هدف ارشادی تربیتی با موضوع اخلاقی اجتماعی تولید می شود.
مسابقه، نمایش، معرفی مساجد، گزارش، کارشناس، تلفن و پیامک از جمله بخش های این برنامه می باشد که در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 18:30 به مدت 90 دقیقه تولید و پخش می شود.
ویژه برنامه دربارگاه ملکوت نیز با ساختار ترکیبی ساده به مدت 120 دقیقه در 30 برنامه با هدف ارشادی تربیتی با موضوعات اخلاقی عرفانی در هنگام سحر به صورت زنده پخش می شود.
پخش فراز کوتاهی از دعای ابوحمزه ثمالی، گفتگو با کارشناس در خصوص موضوع برنامه، دعای سحر، تلفن و پیامک و گزارش های مردمی از جمله بخش هایی این برنامه می باشد که به تهیه کنندگی عباس یوسفی ، نویسنده فاطمه ترابی و گویندگی محمد امین صادقی تولید و ساعت 2:45 بامداد پخش می شود.
همچنین تهیه و پخش خبر و گزارش در بخش های خبری رادیویی و تلویزیونی از محافل قرآنی، معرفی خیرین و خیریه های استان ، گزارش از روزه اولی ها ، پوشش عزاداری های شب قدر ، اهداء خون و پوشش راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر از دیگر برنامه های مرکز اصفهان در ماه مبارک رمضان می باشد.
د/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.