به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت روز چهارشنبه به نقل از حیدرعلی عابدی اضافه کرد: آرای هیچ نامزدی در انتخابات میاندوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان ابطال نشد بلکه در این انتخابات برگه های رای باطله فراوانی وجود داشت.
نماینده مردم اصفهان به برگزاری همزمان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره‌ای مجلس در اصفهان اشاره کرد و افزود: یکی از عواملی که موجب شد تا آرا باطله زیادی در اصفهان شاهد باشیم، این بود که عده زیادی دوست داشتند در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنند و تصمیم قطعی برای شرکت در انتخابات میان دوره‌‌ای مجلس نداشتند.
وی افزود: این افراد معمولا یا رای سفید به صندوق انداختند یا اینکه اسم اشخاصی را نوشتند که در بین نامزدها نبود.
عابدی تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که من از آقای رضوانی فرماندار اصفهان دریافت کرده‌ام، در اصفهان آرا هیچ کاندیدایی ابطال نشده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحت انتخابات تایید شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، متذکر شد: این انتخاب مردم است و ما نیز به آن احترام می‌ گذاریم.
در پی ابطال آرای نفر پنجم انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان از طرف شورای نگهبان ،انتخابات میاندوره ای در این حوزه همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار شد.
یک میلیون و 576 هزار و 948 نفر در شهرستان اصفهان واجد شرایط رای دادن بودند که حدود 872 هزار نفر از آنها در انتخابات میان دوره ای مجلس شرکت کردند و با اتمام شمارش آرا حسن کامران برای ششمین بار به عنوان نماینده پنجم اصفهان به مجلس راه یافت.
جمعیت شهرستان اصفهان 2 میلیون و 243 هزار و 249 نفر است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.