به گزارش ایرنا محسن گلابی روزچهارشنبه در دیدار با منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر در فرمانداری افزود: شهر نیازمند یک مدیریت قدرتمند، یکپارچه و هوشمند در شورای شهر برای توسعه و پیشرفت است.
گلابی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی برای جلوگیری از تکرار اشتباهات شوراهای گذشته اظهار کرد:وظیفه اصلی شورا انتخاب شهردار و رسیدگی به مشکلات شهری با هدف خدمتگزاری به مردم است.
فرماندار دخالت برخی از اعضای شوراهای گذشته به کارهای حاشیه ای را دلیل روزمرگی شورای شهر دانست و افزود: وظیفه منتخبان مردم نظارت بر امور شهری است.
گلابی گفت: منابع درآمدی و هزینه ای در شهرداری شهرضا باید مشخص و به مردم گزارش شود.
وی گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح شهر به خصوص خیابان امام علی(ع) از ضروریات است.
فرماندار حل مشکلات ترافیکی در سطح شهر را از اولویت های کار شورا دانست و افزود: خیابان ها و پیاده روهای کنونی زیبنده شهر نیست و نیاز به مرمت و بازسازی دارد.
وی احداث یک سالن اجتماعات برای شهرضا را ضروری دانست وافزود: با وجود هزاران نویسنده و هنرمند در شهرهنوز یک فضای نمایشگاهی در شهرضا وجود ندارد.
وی احداث پارک های محله ای را نیاز شهرضا دانست و افزود: نقش گسترده فضای ســبز از نظر زیست محیطی،فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم، بر کسی پوشــیده نیست.
فرماندار شهرضا با تاکید بر تصمیم‌گیری برای آینده شهرضا با هدف رسیدن به شهری گردشگری افزود: شهرضا نیازمند همفکری همگانی برای نگاهی نو به صنعت گردشگری است.
گلابی با اشاره به این که تعریف درستی از بافتهای تاریخی و فرسوده برای ساماندهی، حفظ و احیای آن در شهر وجود ندارد افزود: می طلبد تا خانه های قدیمی شهرضا به عنوان کانون فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت جوانان فعال شوند.
شهرضا در 80کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.