به گزارش ایرنا، علیرضا رضا داد عصر سه شنبه درمراسم رونمایی از پوستر سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اصفهان افزود: همچنین در سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فیلم های کودکان و نوجوانان تفکیک شده است و مجزا برگزار و داوری می شود.
داد گفت: بعد از توافق پنج ساله با شهرداری اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان همه چشم ها به سمت برگزاری این دوره از جشنواره در شان مردم اصفهان و ایران است.
وی با اشاره به اینکه رونمایی از پوستر جشنواره باید زودتر از امروز برگزارمی شد اظهار کرد: به دلیل رویدادهای مختلف در کشور زمان مناسبی به دست نیامد.
داد با بیان اینکه از شهریور ماه سال گذشته برنامه ریزی برای جشنواره کودک پس از امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری اصفهان و سازمان سینمایی فارابی آغاز شد گفت: باشگاه هواداران جشنواره نیز از ابتدای نوروز کار خود را آغاز کرده است و از سه روز آینده نیز فعالیت خود را دوباره آغاز می کند.
وی افزود: در روزهای آینده اطلاع رسانی بیشتری در مورد جشنواره انجام خواهد شد و امیدوارم آن چه در شایسته و شان مردم اصفهان وایران است ، برگزار شود.
مراسم رونمایی از پوستر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان عصر امروز در اصفهان برگزار شد.
رونمایی از پوستر این جشنواره باحضور تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم ، شهردار اصفهان و برخی از هنرمندان و مسئولان سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برگزار شد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از 9 لغایت 15 تیرماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.