به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آلیک آنلاین، ' ژرژیک آبرامیان ' با ارسال پیامی به دکتر روحانی، پیشاپیش فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان همچنین انتخاب مجدد او به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی و هموطنان تبریک گفت.
در پیام تبریک نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر روحانی آمده است: عزم ملت ایران طی حماسه اخیر سیاسی که نوعاً تجدید میثاقی نوین با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبرمعزز و فرزانه انقلاب بود، نه تنها رای اعتمادی به حضرت عالی، بل نمادی زیبا و بیانی صریح از تایید مردم نسبت به استمرار سیاست های راهبردی در خصوص تعامل منطقی و مقتدرانه با جامعه جهانی و صیانت از استقلال، آزادی، اصول و ارزش های بنیادی انقلاب و عزت کشور عزیزمان ایران است.
وی برای دکتر روحانی در انجام وظایف خطیر ریاست جمهوری ارزوی توفیق و سربلندی کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میاندوره ای مجلس و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سالجاری برگزار شد.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، حسن روحانی از میان 41 میلیون رای بیش از 23 میلیون رای را به خود اختصاص داد و برای دومین بار پیاپی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
ابراهیم رئیسی دیگر نامزد این انتخابات نیز بیش از 15 میلیون رای کسب کرد.
حدود هفت هزار نفر از ارامنه کشور در استان اصفهان سکونت دارند که بیشتر آنها در شهرستان اصفهان مقیم هستند.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.