به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از فرمانداری کاشان، مسعود خاندایی در نشست کارگروه تنظیم بازار ارزاق عمومی ماه رمضان، اظهار کرد: برای رفاه حال مصرف کنندگان 140 تن شکر به قیمت مصوب هر کیلوگرم 28 هزار و 550 ریال در تعاونی های این شهرستان توزیع می شود.
وی افزود: 205 تن برنج وارداتی هندی به قیمت هر کیلوگرم 38 هزار ریال و برنج سفید به بهای هر کیلوگرم 27 هزار ریال برای مصرف کنندگان در فروشگاه های تعاونی آماده توزیع است.
وی با اشاره به این که مردم برای ماه رمضان در تهیه گوشت سفید (مرغ) هیچگونه مشکلی نخواهند داشت، تاکید کرد: با توجه به زمان مناسب جوجه ریزی به احتمال فراوان شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ در این ماه باشیم.
معاون امور برنامه ریزی و مالی فرمانداری کاشان با بیان این که هم اکنون در بازار از نظر گوشت قرمز مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: مردم می توانند گوشت منجمد وارداتی را در فروشگاه های تعاونی به قیمت هر کیلوگرم 215 هزار ریال خریداری کنند.
خاندایی بدون اشاره به قیمت گوشت قرمز گرم (تازه) نیز افزود: به محض توزیع آن در فروشگاه های تعیین شده، نرخ مربوطه اعلام خواهد شد.
وی هم چنین یادآور شد: قیمت زولبیا و بامیه شیرینی مخصوص ماه رمضان نیز در شهرستان کاشان متناسب با قیمت مصوب کشوری خواهد بود و هیچ گونه تفاوت قیمتی با سایر نقاط ایران نخواهد داشت.
افزون بر 15 هزار واحد صنفی در شهرستان کاشان وجود دارد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.