به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: بد اخلاقی ها و تخریب همدیگر درعرصه انتخابات و درمقاطع دیگر برای کشور زیبنده نیست و امنیت و اتحاد داخلی را از بین می برد.
امام جمعه تیران و کرون با تاکید بر برادری و همدلی تصریح کرد: در سایه آرامش و به دور از تنش می توان مسیر کشور را پیش برد و اهداف نظام اسلامی را دنبال کرد و به عنوان یک الگوی جهانی به دنیا معرفی کرد.
وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری کشورمان با رای مردم انتخاب می شود و همه باید رئیس جمهوری منتخب را قبول کنند.
حجت الاسلام رشیدیان تاکید کرد: تخلف درانتخابات معنایی ندارد زیرا چشم های زیادی ناظر انتخابات هستند و تخلف انتخاباتی رخ نمی دهد و نباید کسی بر صحت برگزاری انتخابات شک و ابهامی داشته باشد زیرا مردم ناظر و برگزار کننده انتخابات هستند.
وی یادآوری کرد: دشمنان از زمانی که ملت ایران جلوی استکباری جهانی ایستادند تاکنون علیه نظام توطئه کردند و باید با استقامت اهداف کشور و نظام را دنبال کرد و نباید در بین مردم و مسئولان تفرقه ای ایجاد شود که دشمنان از آن سوء استفاده کنند.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.