علی اصغر ذاکری روز جمعه در گفت وگو با ایرنا حضور و استقبال مردم مبارکه را پرشور و مهم ارزیابی کرد افزود: استقبال مردم از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تاکنون بسیار خوب بوده است و هیچ مشکلی گزارش نشده است.
وی در مورد استقبال مردم از انتخابات و توجه آنها به تعیین سرنوشت خود گفت: مردم استقبال خوبی از انتخابات دارند زیرا مبارکه شهرستانی با مردم ولایی است و مردم این شهرستان هرگز نسبت به سرنوشت خود بی‌توجه نیستند.
ذاکری افزود: امیدوارم که در ساعات باقیمانده از رای‌گیری نیز مردم استقبال قابل توجهی از انتخابات به عمل بیاورند و با این کار خود با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.
101 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط در شرکت انتخابات هستند و بیش از سه هزار و دویست نفر رأی اولی در انتخابات شرکت می ‌کنند.
415 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد 225 نفر در حوزه شهری و 190 نفر در حوزه روستایی، از 6 شهر و 24 روستا هستند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان ‌دوره‌ای مجلس 29 اردیبهشت برگزار می‌ شود.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.