به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح جمعه پس از انداختن رای خود در  صندوق اخذ رای میدان نقش جهان اظهار داشت: خداوند را شاکریم که از ابتدای امروز جمعیت برای انجام دادن وظیفه اجتماعی دینی اخلاقی خود در صف اخذ رای ایستادند.

وی افزود: مردم ما نیاز به سفارش ندارند و راه خود را پیدا کردند و امیدواریم با آرامش هم رای خود را به صندوق آراء بریزند و هم رفاقت و دوستی خود را پس از انتخابات حفظ کنند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات بر همه مردم واجب اجتماعی و اخلاقی است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بر این مطلب تاکید کردند که حضور مردم با درصد بالا پای صندوق‌های رأی باعث عقب‌نشینی دشمن و امنیت کشور و سربلندی ملت می‌شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات به دنیا نشان می‌هد که مردم ایران پس از ۳۸ سال همچنان دلبسته انقلاب اسلامی ایران هستند که این حضور حداکثری دلیل بر قوت جمهوری اسلامی و تمدن مردم است.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با بیان اینکه این حضور نشان می‌دهد مردم دل‌بسته به حکومتی هستد که قوانینش اسلامی است از مردم اصفهان خواست امروز با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: با وجود ادعای برخی کشورها، مردمی بودن حکومت و دموکراسی واقعی را در ایران شاهد هستیم  که از رئیس جمهور تا بقیه مسئولان به شکل مستقیم و در برخی موارد غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 652299
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.