به گزارش ایرنا، آنها که همیشه به سلاح علم و دانش مجهزند امروز نیز با قدم ها و قلم های خود دوشادوش سایر اقشار مردم آمده اند تا عشق و عرق به ایران را بیش از پیش به چشم مردم جهان نمایان کنند.
امروز بسیاری از مدارس استان در کنار مساجد به پایگاه اتحاد، همدلی و مشارکت تبدیل شده است.
'علی طالب' دبیر یکی از دبیرستان های اصفهان با حضور در شعبه اخذ رای واقع در یک مدرسه آمده است تا بگوید که فرهنگیان در تمام صحنه ها پشتوانه واقعی برای نظام هستند و امروز مدرسه سنگر مقابله با تفکرات غلط علیه نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه تاکنون در تمام دوره های انتخابات مربوط به ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده است گفت: معلمان به عنوان گروه مرجع فکری، می توانند با حضور گسترده و نقش هدایتگری خود در انتخابات نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم داشته باشند.
'طاهره حسینی تبار' معلم دیگری که همراه دو فرزند خود در یکی از شعبه های اخذ رای حضور یافته بود گفت: امروز چشم جهانیان به حضور مردم در پای صندوق های رای که همانند خط مقدم سالهای جنگ تحمیلی است دوخته است.
وی با بیان تاثیر مشارکت سیاسی فرهنگیان در عرصه انتخابات گفت: بسیاری از مردم عادی تعیین فرد اصلح را مشروط به تایید اقشار فرهنگی به عنوان گروه مرجع می دانند که بر این اساس نگاه عمیق فرهنگیان به مسائل جامعه بسیار مهم و موثر است.
این معلم جوان یادآوری کرد: الصاق مهر انتخابات به شناسنامه افراد بیانگر بلوغ سیاسی و فکری آنها در جامعه است.
'مرضیه نادری' معلم دیگری در حالیکه به همراه تعدادی از همکاران خود در یکی از شعبه های اخذ رای حضور یافته است گفت: امروز ما فرهنگیان در همان ساعات اولیه برای شرکت در انتخابات آمده ایم تا بگوییم نه تنها عرصه فرهنگی و اجتماعی برای فرهنگیان اهمیت دارد بلکه عرصه سیاسی و بویژه انتخابات از اهمیت ویژه تری برخوردار است.
وی که در شرف بازنشستگی قرار دارد گفت: سالهای سال عمر خود را به تعلیم و تربیت دانش آموزانی که شاید بسیاری از آنها هم اکنون نامزدهای انتخابات شده اند گذاشته ام و امروز هم آمده ام که بگویم ما فرهنگیان همچنان در هر شرایطی پشتیبان نیروهای خدوم ملت هستیم.
بسیاری از فرهنگیان حاضر در شعبه های اخذ رای پیام این دوره از انتخابات را نمایش وحدت و همدلی مردم ایران همانند سالهای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی دانستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و اولین مرحله میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان ساعت هشت صبح امروز در استان اصفهان آغاز شد.
گ/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.