به گزارش ایرنا، ' رسول زرگرپور ' صبح جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران افزود: اقدام های و فعالیت های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان اصفهان انجام شده است.
وی آمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان را حدود سه میلیون و 500هزار نفر اعلام کرد و افزود: امیداریم، همه واجدان شرایط رای دادن تا زمان مقرر در شعب حضور یابند و آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه فرآیند انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز و پایان می یابد، اضافه کرد: اجرای مُر قانون، امانتداری و بی طرفی در تمام مراحل انتخابات سرلوحه کار دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
زرگرپور افزود: در استان اصفهان 75 هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارند.
وی گفت: در چند ماه گذشته بخوبی همه اقدام ها و زمینه های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرابهت در استان اصفهان انجام شد.
استاندار اصفهان اظهار کرد: مردم باحضور خود در این انتخابات همانند انتخابات قبلی دشمنان کشور و اسلام را در رسیدن به اهداف خود، مایوس و دوستداران ملت، نظام جمهوری اسلامی و آزادی خواهان جهان را خوشحال خواهند کرد.
استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به تامین امنیت برگزاری انتخابات در این استان افزود: امنیت برگزاری این انتخابات در استان از سوی از مسئولان ذیربط و نهادهای انتظامی و امنیتی تامین شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: نتیجه انتخابات، گزینش افراد اصلح برای اداره کشور و شهر و پنجمین کرسی اصفهان در مجلس شورای اسلامی باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت صبح جمعه با دستور وزیر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، انتخابات اولین مرحله میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در شهرستان اصفهان آغاز شد.
پ/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.