دبیرکل خانه کارگر گفت: اگر دولت‌روحانی استمرار پیدا کند می‌تواند قدرتمندانه در هدف تحقق آمال و آرزوهای جامعه پیش برود. اجازه ندهیم یک فرصت تاریخی برای پیشرفت و رشد کشور از دست برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در ورزشگاه خرازی اصفهان با تأکید بر حمایت از حسن روحانی توسط همه دلسوزان ایران اظهار کرد: حملات زیادی به حسن روحانی می‌شود تا در انتخابات 29 اردیبهشت پیروز نشود اما ما باید به این فکر کنیم که چرا روحانی باید در این انتخابات برنده میدان باشد؟

وی افزود: صحبت‌هایی که از طرف دیگر نامزدها می‌شود، بسیار کلی است و کمتر بحث مصداقی از آنها می‌بینیم. در این مدت ندیدیم هیچ‌کدام از این نامزدها برنامه‌ای کامل ارائه دهند، به‌طور مثال صحبت از یارانه پنج برابری و سه برابری کردند اما فکر نمی‌کنند اگر رئیس‌جمهور شدند باید به این وعده‌ها عمل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: ما تابه‌حال هیچ‌وقت دولت یک‌دوره‌ای نداشته‌ایم پس چرا عده‌ای به‌سختی تلاش می‌کنند دولت ‌روحانی یک دوره‌ای شود؟ چون نمی‌خواهند موفقیت‌ها و پیشرفت‌های وی در دولت‌یازدهم دوباره تکرار شود.

محجوب تصریح کرد: رویکردهای اشتباهی پیش از ایشان اتفاق افتاد که لطمه به اقتصاد و مردم زد. به‌طور مثال ما از همان ابتدا با هدفمندی یارانه‌ها مخالف بودیم و می‌گفتیم باید حقوق کارگر، معلم و کارمند را بدهیم چرا می‌خواهید به مردم صدقه بدهید.

وی اظهار کرد: اگر دولت‌روحانی یک مشخصه موفقیت بزرگ برای دفاع داشته باشد آن‌هم کاهش و کنترل تورم است. کنترل تورم یعنی ثبات، رفاه و آرامش مردم و دولت روحانی می‌تواند آغازگر یک دوران رفاه و آرامش باشد. امروز حقوق‌بگیران ما 60 درصد قدرت خرید خود را هنوز بازنیافته‌اند و مستمری‌بگیران بیش از همه تحت‌فشار هستند اما ما به چشم خود دیده‌ایم که روحانی دنبال کار مردم است و اگر نتوانسته کاری بکند به‌خاطر کمبود اعتبارات و مشکلات است.

این نماینده مجلس متذکر شد: وقتی مجموع صادرات ما بیش از واردات باشد یعنی تراز مثبت داشته‌ایم و دولت روحانی برای اولین بار در سال 95 توانست بدون نفت‌خام تراز کشور را به عدد مثبت برساند. این اتفاق در طول 117 سال اقتصادی ما برای اولین بار رخ‌داده است. شما تنها از کسی می‌توانید رفاه بخواهید که برای پول کشور قدرت درست کند نه اینکه از راه گران‌کردن بنزین و خدماتی چون آب و برق و گاز بخواهد به پول کشور اعتبار بدهد.

محجوب در پایان افزود: اگر دولت‌روحانی استمرار پیدا کند می‌تواند قدرتمندانه در هدف تحقق آمال و آرزوهای جامعه پیش برود. اجازه ندهیم یک فرصت تاریخی برای پیشرفت و رشد کشور از دست برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.