دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: در زمینه شهرداری بیشتر مردم ذهنیت درستی ندارند و شفافیتی که لیست امید به وجود خواهد آورد با برنامه‌ریزی و مدیریت است.

اصغر برشان نامزد مورد حمایت لیست «شهر امید» اصلاح‌طلبان اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: تیم شهر امید مجموعه‌ای کامل برای تحقق اهداف شهر است، با توجه به تمامی تخصص‌ها و توانایی‌های موجود در این لیست می‌توان گفت شهر امید تنها لیستی است که کارشناس حوزه روابط کار و مسائل کار و کارگری در آن موجود است.

وی با اشاره به کمبودهایی که در زمینه مدیریت شهری وجود دارد، افزود: آنچه در دوران گذشته به ما آسیب زد نبود تخصص‌های کافی در زمینه مدیریتی بوده است.

نامزد پنجمین دوره شورای شهر اصفهان افزود: رأی دادن به لیست شهر امید باعث آن خواهد شد که افرادی با توانایی مدیریتی در حوزه شهری برای همه تخصص‌ها وارد شورای شهر اصفهان شوند و حتی شهر را در زمینه اشتغال که با زیرساخت‌های شهر اصفهان و حضور گردشگر و توریسم مرتبط است به وضعیت بهتری برسانند.

برشان اضافه کرد: مهمترین مشخصه لیست اصلاح‌طلب شهر امید این است مسئولیت عملکرد خود را در آینده خواهد پذیرفت و جوابگوی کارهای خود خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد شهرداری در اصفهان گفت: در زمینه شهرداری بیشتر مردم ذهنیت درستی ندارند و شفافیتی که لیست امید به وجود خواهد آورد با برنامه‌ریزی و مدیریت است و با همین دو رویکرد مشکلات شهر را از بین خواهیم برد.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان با اشاره به پتانسیل‌های درآمدزایی که در اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه توریسم با توجه به خواهرخواندگی شهر اصفهان با 20 شهر دنیا ما بیشترین ظرفیت موجود گردشگری در کشور را در اصفهان داریم پس چرا نباید با این ظرفیت به اشتغال‌زایی و حل مشکل بیکاری در استان نپردازیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.