به گزارش ایرنا، مسعود خاندایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان کاشان در فراهم کردن تمام شرایط و اقلام مورد نیاز برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت خودکفاست و تنها تامین دستگاه های الکترونیک مخصوص رای گیری خارج از استان انجام شده است.
وی افزود: از مجموع 13 کمیته ستاد انتخابات کاشان مسئولیت هماهنگی پنج کمیته پشتیبانی، حمل و نقل، آموزش، فناوری اطلاعات و مستندسازی را به طور مستقیم به عهده دارد.
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در فرمانداری کمیته مستندسازی و تدوین فعالیت های انتخابات تشکیل شده که وظیفه آن جمع آوری و مستندسازی تمام مرحله های انتخابات در راستای شناسایی چالشها، فرصت ها و نقاط ضعف و قوت آن است.
وی گفت: باتوجه به اینکه انتخابات شورای شهر کاشان به همراه 10 شهر دیگر استان اصفهان به عنوان نمونه کشوری برای نخستسن بار به صو.رت تمام الکترونیک برگزار می شود، کمیته های فناوری اطلاعات و روابط عمومی مسئولیت آموزش و آماده کردن شرا یط این فرآیند انتخابات را عهده داز هستند.
خاندایی تصریح کرد: 400 نفر نیروی ماهر حوزه فناوری اطلاعات آموزش های لازم را فراگرفته تا برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر کاشان را به عهده داشته باشند.
به گفته وی 16 هزار و 500 نفر ساعت برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در شهرستان کاشان در سطوح نمایندگان فرماندار، بازرسان و اعضای شعب توسطه کمیته آموزش ستاد انتخابات آموزش های لازم را فراگرفته اند.
معاون پشتیبانی و تامین منابع ستاد انتخابات کاشان همچنین یادآور شد: 21 هزار و 500 پرس غذای گرم در روز انتخابات برای هفت هزار نفر فعال در شعبه های اخذ رای و ستاد مرکزی توسط کمته پشتیبانی تامین می شود.
وی اظهار کرد: کمیته حمل و نقل 300 دستگاه خودرو اعم از سواری و اتوبوس در 7 هزار و 200 نفر ساعت انتخابات را پشتیبانی می کند.
خاندایی گفت: برای بودجه حمل و نقل اعتبار دولتی پیش بینی نشده و این امور توسط ادارات دولتی، سازمان های عمومی غیردولتی مانند شهرداری، شرکت های دولتی و نیمه دولتی تامین می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7408/6136* خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.