به گزارش ایرنا، سید محسن تجویدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مباحث مالی و بودجه شهرداری های کوچک یکی از شناسنامه های عملکرد آن ها محسوب می شود اظهار داشت: در سال 1392 و آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری نطنز بودجه شهرداری 28 میلیارد ریال بود که با همت و تلاش کارکنان شهرداری و همکاری اعضای شورای شهر در پایان سال به 37 میلیارد ریال رسید.
وی از تحقق بودجه شهرداری نطنز در سال 1395 خبر داد و افزود: روند رو به رشد بودجه شهرداری نطنز تا سال 95 ادامه داشت و بودجه 52 میلیارد ریالی برای شهرداری توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسید ولی با پیگیری و برنامه ریزی و تلاش مجموعه کارکنان، شهرداری نطنز موفق شد به تحقق بودجه 83 میلیارد و ششصد میلیون ریالی دست یابد.
شهردار نطنز تصریح کرد: امروز شاهد هستیم با برنامه ریزی های انجام شده، درایت و پشتکار، کاهش هزینه ها، ساماندهی و ایجاد درآمدهای جدید بودجه شهرداری نطنز از سال 1392 تاکنون افزایش 3 برابری داشته است.
وی افزود: از این مبلغ به دست آمده 38 میلیارد ریال صرف طرح های عمرانی، 20 میلیارد ریال صرف هزینه های خدمات شهری و مابقی صرف هزینه های جاری، حقوق و دستمزد کارکنان و امور فرهنگی شده است.
شهردار نطنز بیان کرد: شهرداری نطنز با رشد سه برابری بودجه خود از جمله موفق ترین شهرداری ها در سطح استان اصفهان است که این موفقیت در سایه ی برنامه ریزی، اصلاح فرآیندها، تلاش و پیگیری و مدیریت درآمد و هزینه ها بدست آمده است.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.