به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس مقتدایی با اشاره به پیگیری طرح گازسوز کردن نیروگاه های اصفهان در دوره قبل نمایندگی خود در اصفهان می گوید: چندین اولویت مهم کاری وجود دارد که در وهله اول آن، سلامت محیط زیست و رسیدگی به آلودگی های محیطی است .
عباس مقتدایی بیان می دارد: هوای اصفهان خفه کننده است و باید با اهتمام ویژه و همیاری دیگر بخش‌های استانی و ملی این مشکل را رفع کنیم.

این کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر اصفهان می گوید: در دورانی که نماینده مجلس شورای اسلامی بودم تلاش کردم با شکایت در دادگاه ۱۹مشعل مازوت‌سوز که آلودگی خطرناک داشتند و روزانه ۷۰۰ تن گوگرد بر شهر اصفهان ریخته می‌شد با همکاری سایر بخش ها پلمب کنم که نیاز استانی روند سالم سازی را باید ادامه دهیم.

وی اعتقاد دارد: حفظ هویت و اصالت شهر و پای بندی به معماری اسلامی - ایرانی و علاوه بر آن رعایت زیبایی و استحکام بناها از جمله اولویت های دیگری است که شورای اسلامی شهر باید به آن ورود پیدا کند.

مقتدایی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نظم و قانون معتقد است: اگر تمام نهادهای حاکمیتی مانند استانداری، فرمانداری، بخشداری و نهادهای دینی و مذهبی مانند حوزه های علمیه و تبلیغات اسلامی در امور به نحو شایسته مشارکت و همکاری کنند، فرهنگ نظم را میتوان نهادینه کنیم .

وی بیان می دارد: آسان‌سازی خدمت رسانی، گسترش نمادهای دینی و اخلاقی، توسعه فضای سبز و توجه به نیازهای جانبازان، معلولان جسمی حرکتی و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم از دیگر اولویت‌های کاری بنده است .

این کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر اصفهان همچنین بر اهمیت توجه ویژه به بانوان و نیز جوانان تاکید و اعلام می کند: باید سازمان های آتش نشانی، بازیافت و اتوبوس رانی را به بالاترین تجهیزات موجود در دنیا مجهز کنیم و از تجربیات زیباسازی سایر کشورها به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی برنامه ریزی دقیق برای افزایش توان تاکسیرانی و زیباسازی و تجهیز پارک ها به مبلمان شهری را از دیگر نکات کاری خود می داند و تاکید دارد: بازنگری در روند فعالیت های پایانه ها و فرهنگی تفریحی شهرداری و حفظ نقاط مثبت و رفع برخی ناکارآمدی‌ها از جمله اقدامات کاری است که باید در اولویت شورای پنجم قرار گیرد.

مقتدایی تاکید دارد: باید کارآمدی و بهره‌وری در شهرداری و سازمان های وابسته آن موج بزند و بخش های نظارتی شورا بر شهرداری تمام قد مدافع حقوق شهروندان و مراقب حیف و میل بیت المال باشد.

این کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر اصفهان، پس از یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، امروز در حالی کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر شده است که اولویت‌های کاری خود را در حوزه حفظ هویت و اصالت شهر و پای بندی به معماری اسلامی - ایرانی و علاوه بر آن رعایت زیبایی و استحکام بناها می داند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647945
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.