به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمد اسماعیل سعیدی در سفر به شهرستان تیران و کرون و بازدید از ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی این شهرستان افزود: رونق صنعت گردشگری استان اصفهان فرصتی اقتصادی و فرهنگی در کنار سایر ظرفیت ها و استعدادهای این استان است.
وی بیان کرد: باید فرصت های گردشگری بخش های مختلف استان اصفهان تقویت و مورد حمایت قرار گیرد و بوم گردی در روستاهای تاریخی این استان گسترش یابد.
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صنعت گردشگری محور توسعه استان اصفهان است و به لحاظ گستردگی ظرفیت های گردشگری در این استان، قابلیت توسعه و رونق وجود دارد و این ظرفیت ها باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.
وی به ظرفیت گردشگری شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و گفت: این شهرستان با وجود آب و هوایی طبیعی سالم و ظرفیت های گردشگری به عنوان قطب گردشگری باید مطرح شود و جاذبه های طبیعی و گردشگری در این شهرستان قدرت توسعه و تبدیل به قطب گردشگری و رونق صنعت گردشگری را دارد.
سعیدی با اشاره به جاذبه طبیعی و شهر زیر زمینی کردعلیا گفت: این روستای گردشگری به تنهایی قابلیت تبدیل به قطب گردشگری را دارد و مصداق بازری از ظرفیت خاص شهرستان در حوزه گردشگری است که در 2سال اخیر با حمایت مسئولان رونق یافته است.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد و دارای 27 اثر تاریخی ثبت شده است.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.