به گزارش ایرنا، این نمایش به کارگردانی شاپور شفیعی و نویسندگی احمد نیک پیام از روز پنجشنبه 21 اردیبهشت در تالار سعدی واقع در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان به روی صحنه رفت.
در این نمایش رضا آژ ، فرزانه نصرتی، فریده مولانی و کوروش نیک پیام به ایفای نقش پرداخته اند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان از فهیمه عباد بعنوان منشی صحنه، محمد طیبانی بعنوان مدیر صحنه و شاپور شفیعی بعنوان طراح صحنه نام برد.
بازی های این نمایش ، رئال است و با گویش جنوبی اجرا می شود.
این نمایش، داستان خانواده جنوبی در خرمشهر را روایت می کند که درگیر و دار آغاز جنگ، خانه شان ویران می شود و در حیاط خانه خود سنگری را برای ادامه زندگی بنا می کنند .
این نمایش تا 5 خرداد جز روزهای 28و 29 اردیبهشت، هر شب ساعت 19 در تالار سعدی واقع در خیابان استانداری، خیابان سعدی اجرا می شود.
در گذشته تئاتر اصفهان بخصوص کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص خود را داشت بگونه ای که در دهه های گذشته برخی گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را نیز در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد که بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.
پ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.