رئیس ستاد روحانی در استان اصفهان، مردم اصفهان را به حضور پرشکوه در مراسم دیدار دکتر روحانی با مردم اصفهان که روز یک شنبه ۲۴ اردیبهشت در میدان امام(ره) اصفهان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد دکتر روحانی در اصفهان، سید علی نکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت سفر دکتر روحانی به اصفهان برگزار خواهد شد و ایشان ساعت ۱۸ در میدان امام (ره) با مردم اصفهان دیدار می کنند که مردم شریف اصفهان را به حضور باشکوه در این دیدار مردمی دعوت می کنیم.

وی افزود: همه ستادهای روحانی در استان اصفهان به شدت مشغول فعالیت هستند و در ستادهای شهرستان ها و کمیته های گوناگون کارهای خوبی انجام گرفته است و جوانان زیادی نیز داوطلبانه در حال کار هستند.

رئیس ستاد دکتر روحانی در اصفهان ادامه داد: ستادهای گوناگون بر حسب وظیفه ای که دارند شروع به تبلیغات و کارگروه های مختلف فعالیت های گوناگون دارند. ستاد جوانان و بانوان نیز فعالتر از قبل به کار پرداخته اند.

نکویی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در زمینه پاره شدن بنرهای روحانی در سطح شهر اصفهان اضافه کرد: در سالیان مختلف شاهد بی اخلاقی ها در انتخابات بودیم و امسال نیز پاره شدن بنرها را در شهر می بینیم که البته این اقدام نشانه مظلومیت روحانی هم هست.

وی تصریح کرد: افرادی در خیال خود فکر می کنند در حال انجام کار خوبی هستند اما مرتکب منکر می شوند. البته ستاد گزارش این وقایع  را به فرمانداری ارائه داده و پیگیری های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.