روزنامه 'نصف جهان' در مطلبی به نقل از معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان نوشت: با شدت گرفتن بارش ها در غالب نقاط استان، سیلاب و آب گرفتگی در نیک آباد، جرقویه در شرق اصفهان، روستای پیکان، شهر کاشان، چشمه علی در شهرستان دهاقان و پادنا در سمیرم اتفاق افتاد.
داریوش کریمی افزود: این سیلاب ها در مجموع 272 نفر مجروح داشت که همگی به صورت سطحی بود .
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان نوشت: مصرف بنزین در استان اصفهان از اول فروردین تا 15 اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.3 درصد افزایش یافت.
حسین صادقیان افزود: مصرف بنزین استان اصفهان در این مدت به حدود 260 میلیون لیتر رسید .
وی گفت: مصرف نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره ( مازوت) در مدت مذکور در استان اصفهان، کاهش یافته که بیشترین درصد کاهش مربوط به نفت سفید است.
روزنامه ' اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان 'حقوق های مدیریتی در نصف جهان' در مقایسه میزان دریافتی مدیران اصفهان با مدیران تهرانی نوشت: بر اساس داده های جمع آوری شده در گزارش سراسری حقوق و دستمزد سال 95 میانگین دریافتی مشاغل مدیریتی ( مدیران ارشد و مدیران میانی) در استان اصفهان 33 درصد کمتر از استان تهران است.
این روزنامه می افزاید: میزان دریافتی مشاغل غیر مدیریتی استان اصفهان 16 درصد کمتر از مشاغل غیر مدیریتی استان تهران است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نوشت: در سه سال گذشته با اجرای طرح تحول نظام سلامت بالغ بر 15 میلیارد تومان به زایمان رایگان تخصیص یافته است.
غلامرضا اصغری افزود: رایگان شدن هزینه های زایمان طبیعی در بیمارستانهای دولتی قدمی مهم برای افرادی است که توان مالی خوبی ندارند و این طرح در دولت تدبیر و امید اجرا شده است.
روزنامه ' اصفهان امروز' هم در مطلبی با عنوان ' مترو تا پایان خرداد به آزادی می رسد' به نقل از مشاور عالی شهردار اصفهان نوشت: ساخت متروی اصفهان در بالاترین سطح علمی صورت گرفت.
جواد شعرباف افزود: از نظر کیفیت مترو اصفهان در کلاس کاری بالایی قرار دارد.
وی افزود: طبق برنامه زمان بندی اعلام شده قرار است سه ایستگاه سی و سه پل، شریعتی و میدان آزادی تا پایان خردادماه راه اندازی شود و مترو به میدان آزادی برسد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نوشت: مراسم اردیبهشت تئاتر که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شد، برای همیشه و به صورت سراسری از امسال برگزار نمی شود.
حجت الاسلام ارزانی افزود: با رئیس انجمن هنرهای نمایشی و دیگر مسئولان جلسه ای درباره برگزاری مراسم اردیبهشت تئاتر 96 داشتیم و به این سبب که امسال این مراسم در تهران برگزار نمی شود، در دیگر شهرستانها و از جمله در اصفهان هم از برگزاری آن معذوریم.
روزنامه ' نسل فردا' هم در مطلبی با عنوان ' تراژدی اردیبهشت تئاتر ' به نقل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نوشت:به منظور تجلیل از هنرمندان هنرهای نمایشی که هرساله در اردیبهشت تئاتر برگزار می شد، به زودی برنامه دیگری را برگزار می کنیم.
حجت الاسلام ارزانی افزود: جزئیات برگزاری این برنامه جایگزین، در جلسات آتی تعیین می شود و به اطلاع علاقه مندان می رسد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس کل دادگستری استان اصفهان نوشت: 12 پرونده تخلف انتخاباتی در اصفهان تشکیل شد.
احمد خسروی وفا افزود: موضوع این پرونده ها شامل انجام تبلیغات غیر مرتبط و مغایر با قانون، تخلفاتی که جنبه قضایی نداشته مثل تبلیغات زود هنگام است که تذکر داده شده است.
وی گفت: تنها یک مورد تخلف که جنبه کیفری داشته در اصفهان گزارش شده است.
روزنامه ' سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به 1630 واحد صنعتی فاقد گاز طبیعی با تسهیلات ویژه خبر داد و نوشت: گازرسانی به واحدهای صنعتی بدون گاز موجب صرفه جویی بیش از سه میلیون تن سوخت مایع می شود.
سید مصطفی علوی افزود: این امر علاوه بر کمک به تولید و اشتغال استان در کاهش آلودگی و صیانت از محیط زیست نیز نقش نعیین کننده ای دارد.
گ 7150/ 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.