به گزارش ایرنا، رسول زرگر پور شامگاه دوشنبه در جشن روز جوان در محل ورزشگاه پیروزی اصفهان افزود: رئیس جمهوری برای رفع مشکلات پیش روی جوانان و توجه به نیازهای این قشر احیای مجدد سازمان ملی جوانان را دستور دارند و سازمان خدمات کشوری ملزم اجرای اقدامات اساسی و لازم برای احیا این سازمان است.
وی بیان کرد: ادغام دو سازمان مهم با یکدیگر کارساز نبود و با توجه به آسیب شناسی ها و تجربه های کسب شده نیاز به احیا مجدد سازمان ملی جوانان برای برنامه ریزی و رفع موانع پیش روی جوانان بود که دولت در این خصوص مصمم است.
استاندار اصفهان اعتلای نیازهای جوانان و جایگاه این قشر را مهم خواند و گفت: اعتلای جایگاه جوانان با تصمیم سرنوشت ساز احیای سازمان ملی جوانان محقق می شود و با این اتفاق شاهد رخدادهای خوبی در حوزه جوانان خواهیم بود.
وی ادامه داد: برای حمایت از جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان اقدامات گسترده ای انجام شده اما این اقدامات در حد نیازها و شان جوانان نبود که با برنامه ریزی بهتر در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این خصوص هستیم.
زرگر پور با اشاره به تشکیل جلسات ماهانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان گفت: آسیب های حوزه جوانان در این ستاد مطرح و برنامه ریزی برای رفع نیازهای این قشر انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت های ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان درفع نیازهای این قشر موثر بوده اما باید برای این قشر مهم جامعه بیش از شعار کار کرد که احیا سازمان ملی جوان فرصت بیشتری برای خدمت به این قشر را فراهم می سازد.
جشن روز جوانان به مناسبت روز و هفته ملی جوان دربرگزار شد.
استان اصفهان دارای 78 سازمان مردم نهاد جوانان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.