منصور خانی عصر روز دوشنبه به مناسبت هفته هلال احمرکه از 13 تا 18 اردیبهشت ماه واقع شده است در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت کنندگان آموزش همگانی امداد طرح دادرس و امداد کمک های اولیه را در سال 95 با موفقیت به اتمام رساندند.
وی با بیان این که طرح های مختلفی در این جمعیت اجرا می شود تصریح کرد: هلال احمر با اجرای طرح ملی همای رحمت و فرشتگان رحمت با توزیع 250 سبد غذایی به ارزشی بالغ بر 250 میلیون ریال در بین افراد بی بضاعت اقدام کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: طی سال گذشته بالغ بر 53 مورد عملیات امداد و نجات و رها سازی مصدومان جاده ای و اسکان اضطراری 273 نفر در شرایط سخت و آسیب دیده در محورهای ارتباطی شهرستان صورت گرفته است.
خانی خاطر نشان کرد: اجرای طرح اوقات فراغت در رسته های امدادی، بشردوستانه و فعالیت های هنری با شرکت 400 نفر از اعضای این جمعیت انجام شده است.
وی افزود: برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدرسه های شهرستان، برنامه ریزی مانور شهرستانی و اجرای دو سری مانور لحظه صفر برای عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای و اجرای طرح ایمنی و سفر نوروزی با هدف آگاه سازی عمومی و کاهش تصادف های جاده ای و استقبال از پنج هزار نفر مسافران نوروزی از دیگر اقدام های این جمعیت بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان برنامه های هفته هلال احمر را شامل اجرای برنامه کوه گشت امدادی همراه با جلسه هم اندیشی اعضا و داوطلبان، اجرای طرح جمعه، ایمان، ایمنی و حضور در نماز جمعه و برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور اعضای جوانان اعلام کرد.
خانی هم چنین از برگزاری نشست هم اندیشی با دبیران کانون های دانشجویی، دانش آموزی و روستایی و برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی برای تیم های امدادی و سازماندهی شده، برگزاری المپیاد جوانه ها با رویکرد مانور امدادی در پیش دبستانی سما و نشست با سرگروه های داوطلبان و اعضای فعال سازمان جوانان به منظور گرامیداشت هفته هلال احمر خبر داد.
وی گفت: جمعیت هلال احمر اردستان با هزار و 704 نفر عضو و داوطلب دارای 13 کانون دانش آموزی، چهار کانون دانشجویی، 2 کانون طلاب و دو کانون روستایی است.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.