به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز دوشنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی اداره های شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار داشت: در بحث انتخابات وظیفه روابط عمومی ‌ها تبیین اقدام های دستگاه‌های اجرایی و انتقال مشکلات عمومی مردم به مدیران است.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری دو انتخابات مهم در 29 اردیبهشت ماه سالجاری می طلبد که روابط عمومی های اداره ها و نهادهای شهرستان، در زمینه بسترسازی حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گام بردارند.
معینی نژاد بی طرفی در بحث انتخابات را مهم برشمرد و افزود: بی طرفی پیش زمینه ای برای اعتماد در جامعه است و دمیدن روحیه امید و نشاط میان مردم ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نهاد ها، رسانه ها و تمامی افرادی که تریبون و قلم در اختیار دارند نقش و وظیفه بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برعهده دارند و انتظار است در فرصت باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات دلگرمی بیشتری در بین مردم ایجاد کنند.
فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: پویایی هر سازمان منوط به فعالیت مطلوب روابط عمومی هاست و آنان وظیفه دارند تا ضمن ارائه گزارش عملکرد با نگاه مسئولانه در رفع مشکل و آسیب آن دستگاه تلاش کنند.
وی هم چنین به نقش آموزش در تمامی حوزه ها به خصوص حوزه ارتباطی روابط عمومی و رسانه ها تاکید کرد و گفت: آموزش هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری در بهره وری بهتر است.
وی تعامل بهتر و قوی تر مسئولان روابط عمومی ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه را ضروری برشمرد و افزود: رسانه‌ ها آئینه افکار عمومی هستند و باید در مشارکت اجتماعی و اطلاع رسانی دقیق به مردم مورد استفاده قرار گیرند.
فرماندار آران و بیدگل خواستار همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و نهادها جهت فضاسازی مناسب تبلیغی و حضور حداکثری در سطح شهرستان شد و بر ممنوعیت کلیه ی اداره ها و نهادها در استفاده از اموال عمومی و دولتی له یا علیه نامزدها تاکید کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.