رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نامزد ریاست جمهوری صبح فردا در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان سخنرانی می کند.
حسن سقایی تصریح کرد: سفر میرسلیم به این شهر بنا به دعوت دانشجویان دانشگاه اصفهان انجام شده است و سخنرانی وی در جمع دانشجویان این دانشگاه تنها برنامه این نامزد در سفر روز سه شنبه به اصفهان است.
رئیس ستاد انتخابی میرسلیم در اصفهان بدون اشاره به نام تشکل های دانشجویی دانشگاه اصفهان که از میرسلیم برای انجام سخنرانی در این دانشگاه دعوت کرده اند، افزود: تاکنون برنامه ای برای وی جهت سخنرانی در جمع مردم اصفهان به این ستاد اعلام نشده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احزار صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
2093 / 1175 ** خبرنگار: اصغر دواتگر** انتشاردهنده: مسعود عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.