به گزارش ایرنا، احمد رضوانی روز دوشنبه در همایش 'زن، حضور پرشور، مشارکت حداکثری' که در فرمانداری اصفهان برگزار شد، افزود: تلاشهای مستمر دولت بسیاری از معضلات را زدود و هم اکنون نیز منکر وجود برخی مشکلات نیستیم.
به گفته وی، متاسفانه بسیاری افراد با سیاه نمایی، خدمات بی شمار دولت را زیر سئوال می برند و به حضور و خواسته های مردم نیز مردم نیز فقط به منزله شعار می نگرند.
رضوانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم مستلزم ایجاد زمینه های مناسب است، گفت: نباید اینگونه مطرح شود که مردم باید در روز انتخابات در صحنه باشند، بلکه باید روحیه اظهارنظر در شرایط مختلف برای مردم مهیا شود.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت حضور بانوان در صحنه های گوناگون ادامه داد: بانوان نقش اساسی و حیاتی در تمامی دوره های ایران داشته اند، برای مثال در پیروزی انقلاب و تداوم آن، دوران دفاع مقدس و بسیاری از مناسبات سیاسی و اجتماعی و حتی اقتصادی نقش پر رنگی ایفا کرده اند.
وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه ها نباید جنبه شعاری به خود بگیرد، بلکه بسیاری از مشکلات با راه حلهای مردم رفع می شود.
فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: وظیفه ما درانتخابات اجرای قانون در کنار هماهنگی و برقراری امنیت است، همچنین برنامه های اجرایی در فرمانداری اصفهان مطابق با زمانبندی ها پیش می رود.
به گفته رضوانی، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان اصفهان 2 هزار و 411 نفر ثبت نام کردند که در این بین 231 نامزد، از بانوان هستند.
در این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، نمایندگان اداره های کل استان، شهرستانها و سازمانهای مردم نهاد حضور داشتند.
انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وانتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان فقط در شهرستان اصفهان و برای انتخاب یک نماینده برگزار می شود.
استان اصفهان به همراه اقلیت مذهبی ارامنه دارای 20 نماینده در مجلس شورای اسلامی است که از این تعداد پنج کرسی متعلق به شهرستان اصفهان است.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده :عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.